ریلمی X3 با دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی معرفی گردید

به گزارش مجله نازلارا، ماه پیش بود که شرکت ریلمی گوشی X3 SuperZoom را معرفی کرد. حالا امروز این شرکت نسخه معمولی از این گوشی را با نام ریلمی X3 معرفی نموده که همانطور که از تغییر اسم پیداست، دیگر خبری از ماژول دوربین پریسکوپی در این گوشی نیست و به جای آن، یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی معمولی جایگزین شده است.

ریلمی X3 با دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی معرفی گردید

تفاوت بعدی در بخش دوربین های سلفی است که حالا ریلمی X3 دوربین 32 مگاپیکسلی اصلی برای سلفی دریافت را با یک سنسور 16 مگاپیکسلی جایگزین نموده است. دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید هم همچنان در این گوشی حضور دارد و این دو دوربین در یک طراحی قرص مانند در داخل نمایشگر قرار گرفته اند. جدا از تفاوت دوربین ها، دیگر بخش های ریلمی X3 با ریلمی X3 SuperZoom تفاوتی ندارد.

این یعنی در جلوی این گوشی همچنان شاهد نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس هستیم. همچنین این پنل نرخ تجدید 120 هرتزی دارد. سنسور اثر انگشت هم از آن جایی که نمی تواند در زیر نمایشگر LCD قرار بگیرد، در لبه سمت راست دستگاه دیده می گردد و با دکمه پاور ادغام شده است.

دوربین اصلی این گوشی همچنان سنسوری 64 مگاپیکسلی دارد و در کنار آن، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین دو مگاپیکسلی برای سنجش عمق میدان در عکس های پرتره و یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری قرار گرفته است.

پردازنده گوشی هم بهترین پردازنده پارسال یعنی اسنپدراگن 855 پلاس است که در کنار آن، 6 یا هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 قرار گرفته است. این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری Realme UI عرضه می گردد. باتری آن هم ظرفیت 4200 میلی آمپری دارد که با شارژر سریع 30 واتی خود شارژ می گردد.

ریلمی X3 در رنگ های آبی و سفید عرضه خواهد شد و مدل پایه با رم 6 گیگابایتی، 330 دلار و مدل بعدی با رم 8 گیگابایتی نیز حدود 343 دلار قیمت دارند. هر دو گوشی هم از پنج روز دیگر به بازار عرضه می شوند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 543

به "ریلمی X3 با دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی X3 با دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید