سئول: تحرکات نظامی کره شمالی را در نقاط مرزی زیر نظر داریم خبرنگاران

به گزارش مجله نازلارا، سخنگوی ارتش کره جنوبی از رصد کامل تحرکات نظامی کره شمالی در نقاط مرزی و هماهنگی با آمریکا در این زمینه اطلاع داد.

سئول: تحرکات نظامی کره شمالی را در نقاط مرزی زیر نظر داریم خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی سه شنبه اعلام نمود که در هماهنگی اطلاعاتی کامل با آمریکا، تحرکات نظامی کره شمالی را رصد می نماید.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ سرهنگ کیم جون رک سخنگوی ارتش کره جنوبی در نشست خبری گفت: ارتش ما از نزدیک اقدام های نظامی کره شمالی را ردیابی و رصد می نماید و مقام های اطلاعاتی کره جنوبی و ایالات متحده نیز همکاری نزدیک دارند.

این مقام نظامی ارتش کره جنوبی از آمادگی بالای ارتش این کشور اطلاع داد.

بعضی منابع می گویند نشانه هایی مبنی بر این وجود دارد که کره شمالی چندین راکت انداز و سلاح های دیگر را در جزیره چانگرین بین دو کره مستقر نموده است. در نوامبر 2019، پیونگ یانگ تمرین شلیک توپخانه ای در این جزیره را با نظارت کیم جونگ اون رئیس کره شمالی انجام داد.

در پی نقدها کره شمالی از تحرکات واشنگتن و کره جنوبی در شبه جزیره کره، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در روز های گذشته درسخنانی تحریک آمیز به پیونگ یانگ هشدار داد که نیرو های نظامی آمریکا همین امشب آماده نبرد هستند.

کره شمالی بار ها اعلام نموده که رزمایش های آمریکا با کره جنوبی، بر هم زننده ثبات و امنیت در شبه جزیره و خلاف منافع کشور های منطقه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 986

به "سئول: تحرکات نظامی کره شمالی را در نقاط مرزی زیر نظر داریم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سئول: تحرکات نظامی کره شمالی را در نقاط مرزی زیر نظر داریم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید