ساختن جهانی که در آن هر کس مکانی امن برای تماس با خانه داشته باشد

به گزارش مجله نازلارا، ال جی در سال 2020 برای یاری به ایجاد فضای امن برای هر شهروند جهانی که بتواند آن را خانه بنامد، با Habitat for Humanity (HFH) کره همکاری کرد تا پروژه Lifes Good: Hope Village را تأسیس کند.

ساختن جهانی که در آن هر کس مکانی امن برای تماس با خانه داشته باشد

ال جی اکنون به عنوان دومین مرحله از این پروژه دنیای، با ساختن مسکن های مقاوم، سازگار با محیط زیست و امکانات عمومی محلی تمیز برای بعضی از افراد کم اقبال ساکن ویتنام، هند و کنیا، محیط های ایمن و بهداشتی را ترویج می کند.

ال جی با درک عمیق مردم و فرهنگ بومی، رویکردی بسیار متفکرانه طراحی کرد که از افراد احتیاجمند مراقبت می کند و پایه های یک محیط پایدار و فراگیر را برای نسل های آینده جامعه ایجاد می کند.

این پروژه بر ایجاد محیطی متمرکز بود که فرصت های بهداشتی و آموزشی بیشتر را تشویق می کرد و شامل ساخت یک سرویس بهداشتی نو و کتابخانه محلی و بعلاوه تعمیرات بسیار مورد احتیاج خانه های فرسوده متعدد در منطقه بود. در منطقه پونا هند، جایی که خاموشی ده ساعته برق یک اتفاق روزمره است، پنج تاسیسات فراوری برق خورشیدی به وسیله این پروژه نصب شده است تا منبع قابل اعتمادتری از برق را فراهم کند. جلسات آموزشی نیز برای بیش از 1500 نفر از ساکنان سازماندهی شد تا به آنها در خصوص اهمیت زندگی سازگار با محیط زیست، آب آشامیدنی سالم و بهداشت عمومی و بهداشت آموزش داده گردد.

علاوه بر این، برای بهتر و راحت تر کردن زندگی مردم محلی، ال جی تعدادی از لوازم خانگی نوآورانه خود از جمله ماشین لباسشویی، مایکروویو، یخچال و تهویه مطبوع را اهدا کرد تا زندگی سالم تری در خانه برای آنها ممکن کند.

یکی از ساکنان روستای Ruong Denh که خانه اش به وسیله پروژه Hope Village در حال بازسازی است گفت:

ده سال است که تمام خانواده من در یک خانه موقت قدیمی ساخته شده از صفحات چوبی و بدون توالت زندگی می کردند. زندگی در اینجا سلامت و شادی افرادی را که هر روز دوستشان داشتم تهدید می کرد. اما به لطف ال جی و Habitat for Humanity، من و خانواده ام بالاخره می توانیم در خانه رویایی خود زندگی کنیم و همواره احساس امنیت و راحتی داشته باشیم.

ال جی با راهنمایی منظره پایدار این شرکت که همه افراد را لایق آن احساس خوب زندگی می داند، به یاری به ساختن فضاهای امن برای افراد از همه اقشار در سراسر دنیا ادامه خواهد داد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1591

به "ساختن جهانی که در آن هر کس مکانی امن برای تماس با خانه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختن جهانی که در آن هر کس مکانی امن برای تماس با خانه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید