سود پرورش بلدرچین

به گزارش مجله نازلارا، پرورش بلدرچین تقریباً از دهه هشتاد در ایران رونق گرفت و رفته رفته از شیوه پرورش سنتی بهروش های مدرن و صنعتی توسعه پیدا کرد.

سود پرورش بلدرچین

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دی کیوشاپ، مهم ترین نکته ای که افراد را جذب پرورش این پرنده می نماید بازدهی سریع و سود پرورش بلدرچین است که با روش های اصولی می توان بازدهی آن را افزایش داد.

بازدهی پرورش بلدرچین

بازدهی پرورش و جوجه کشی بلدرچین نسبت به سایر پرندگان سریع است و هر جوجه 1 روزه حدوداً 35 الی 45 روز زمان احتیاج دارد تا به مرحله کشتار برسد. این در حالی است که یک مرغ برای تخم گذاری حدوداً به 180 روز زمان احتیاج دارد. ضمناًً می توان این کسب وکار را به عنوان یک شغل خانگی و در یک فضای کوچک آغاز کرد درحالی که چنین تصوری برای پرورش دیگر پرندگان شترمرغ نمی توان داشت و پرورش آن با تعداد کم و سرمایه اندک بازدهی مالی نخواهد داشت.

انواع پرورش بلدرچین

● پرورش بلدرچین تخم گذار

● پرورش بلدرچین گوشتی

تجهیزات لازم جهت پرورش بلدرچین

جهت پرورش بلدرچین می توانید تخم نطفه دار خریداری نموده و مراحل تبدیل تخم نطفه دار به جوجه یک روزه را با دستگاه جوجه کشی انجام دهید یا اینکه بلدرچین مولد خریداری نموده و از تخم آن ها بهره ببرید. درهرصورت احتیاج به یک دستگاه جوجه کشی مطمئن و استاندارد و تعدادی قفس بلدرچین برای مدیریت و بهره وری کافی از فضا دارید.

بلدرچین = بمب ویتامین

بلدرچین پرنده ای وحشی که از حدود 15 سال قبل به ایران آمده است. بلدرچین به دلیل طبیعی بودن، بندرت دچار بیماری می گردد و احتیاجی به هیچ نوع واکسنی ندارد. این پرنده مزایای درمانی بسیار قابل توجهی دارد. درواقع، تخم بلدرچین به بمب ویتامین معروف است. تخم بلدرچین با کمترین چربی و بیشترین پروتئین در میان تخم سایر پرندگان از ارزش تغذیه ای بالایی برخوردار است و پزشکان بسیار توصیه نموده اند. بیمارانی که از آسم و سل رنج می برند و برای رهایی از آن می توانند از تخم بلدرچین مصرف نمایند. تخم بلدرچین به طور طبیعی حاوی پروتئین اووموکوئید است که نوع پروتئین آن حاوی کلسیم و فسفر از تخم مرغ به طور منظم تر نیز هست. گوشت و تخم بلدرچین همچنین برای بیماران قلبی و بچه ها بسیار توصیه می گردد.

دستگاه جوجه کشی برای پرورش بلدرچین

این مقاله توسط دی کیو شاپ مرجع تخصصی تجهیزات جوجه کشی و مرغداری تهیه شده است. دی کیو شاپ در شهریور سال 98 به عنوان برترین عرضه نماینده دستگاه های جوجه کشی و باکیفیت ترین خدمات پس از فروش در همایش داتیکس انتخاب شده و مفتخر است که با ارائه خدمات و محصولات باکیفیت افراد و مجموعه های بسیاری را در طول فعالیت 11 ساله خود همراهی نموده است. برای اطلاع از قیمت و سفارش دستگاه های جوجه کشی دماوند، کاکس و سایر برندها می توانید به سایت این مجموعه به آدرس DQ1.ir مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 326

به "سود پرورش بلدرچین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود پرورش بلدرچین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید