شکست دادن کرونا پس از 549 روز!

به گزارش مجله نازلارا، کووید 19 زندگی میلیون ها نفر در سراسر دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. با این حال شاید همه این افراد مانند دونِل هانتر، یک شهروند اهل نیومکزیکو ایالات متحده آمریکا پس از ابتلاء به کرونا دچار مشکل نشده باشد.

شکست دادن کرونا پس از 549 روز!

به گزارش باشگاه خبرنگاران و بنا به گزارش CTVNews، آقای هانتر پس از ابتلاء به کرونا به مدت 549 روز در بیمارستان در جدال با این بیماری بود.

او از سپتامبر 2020 در بیمارستان بستری شده بود. با این حال هانتر پس از گذشت بیش از یک سال پایان هفته پیش به خانه اش در روزول در نیومکزیکو منتقل شد.

او در مدت بستری شدنش در بیمارستان از دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) استفاده می کرد و بیش از یک سال با کرونا نبرد کرد. پایان در تاریخ 4 مارس هانتر بهبودی کامل خود را به دست آورد و با شکست کرونا به خانه اش بازگشت.

او پس از بازگشت به خانه مورد استقبال گرم خانواده، دوستان و اقوامش نهاده شد. اقوام هانتر با بادکنک، گل و شیرینی به استقبال او رفتند.

مورد ابتلاء هانتر به کرونا در حالی موردی غیرمعمول شمرده می گردد که در موارد عادی فرد معمولا یک یا دو هفته یا در مواردی خاص یک تا دو ماه بستری شدن در بیمارستان سپری می نماید.

بنا به گزارش CNN این مرد 43 ساله پس از ابتلاء به کرونا در 9 بیمارستان در 2 استان آریزونا و نیومکزیکو آمریکا بستری شده بود. وی از سال 2020 تحت درمان با ونتیلاتور بود.

منبع: فرارو
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1476

به "شکست دادن کرونا پس از 549 روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست دادن کرونا پس از 549 روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید