طراحی عجیب بی ام و جنجالی شد، عکس

به گزارش مجله نازلارا، پدال نوشت: خریداران بی ام و سری 7 در آلمان با سفارش سیستم خودران سطح 3 شاهد تغییراتی در جلوپنجره خودرو خواهند بود که در نهایت بزرگ تر شدن آن را به همراه دارد.

طراحی عجیب بی ام و جنجالی شد، عکس

جلوپنجره بسیار بزرگ سری 7 در کنار مدل های M3/M4، iX و XM موافقان و مخالفان زیادی دارد. هم اکنون بی ام و به ابعاد قبلی این جلوپنجره کلیوی شکل راضی نشده و با سفارش بسته تکنولوژی تازه شاهد بدتر شدن آن نیز هستیم.

سیستم پرسونال پایلوت L3 بی ام و که در واقع سیستم خودران این برند محسوب می گردد از چند هفته آینده به صورت آپشن در دسترس خریداران سری 7 و i7 بازار آلمان قرار می گیرد. این بسته تکنولوژی باعث کنترل خودرو تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت می گردد و قیمت 6400 دلاری دارد. سیستم موردبحث قطعاً باعث راحتی بیشتر رانندگان در ترافیک خواهد شد اما تأثیر منفی روی ظاهر سدان لوکس بی ام و دارد.

  • معمای بزرگی که با یاری گربه ها حل شد

  • تصویری عجیب از کره زمین/ آژانس فضایی اروپا منتشر کرد

  • صحنه ای که برای اولین بار دیده شد/ جنگنده رادارگریز چین شلیک کرد/ عکس

بی ام و برای نصب سیستم خودران تازه روی سری 7 مجبور شده سنسورهای اولتراسونیک، رادار و لیدار سه بعدی را به پرچم دار لوکس خود اضافه کند و بعضی از این قطعات در بخش بالایی جلوپنجره جنجالی سری 7 قرار گرفته اند. اگر به تصاویر دقت کنید شاهد بخش های چندضلعی با سنسورهای مستطیلی شکل در دو سمت جلوپنجره خواهید بود که باعث شلوغ تر شدن این قطعه مهم در طراحی جلوی خودرو شده اند. همان طور که گفته شد بسته تکنولوژی پرسونال پایلوت L3 فعلاً در دسترس مشتریان آلمانی واقع شده است اما نهایتاً در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد. البته باید اذعان کرد نسل تازه سری 7 و i7 جدای از طراحی خود در سایر بخش ها حرف های زیادی برای گفتن دارند و بیشتر کارشناسان از سواری آن ها تمجید نموده اند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آبان 1402 بروزرسانی: 21 آبان 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1733

به "طراحی عجیب بی ام و جنجالی شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی عجیب بی ام و جنجالی شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید