عمران خان خواهان لغو تحریم های ضدایرانی آمریکا شد

به گزارش مجله نازلارا، نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور آمریکا درخواست کرد تا در پی شیوع ویروس کووید-19 تحریم ها علیه ایران را لغو کند.

عمران خان خواهان لغو تحریم های ضدایرانی آمریکا شد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عمران خان نخست وزیر پاکستان روز گذشته (یکشنبه) از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهان لغو تحریم های ایران در بحبوحه شیوع کرونا شد.

بنا به گزارش پایگاه خبری نیوز پاکستان، نخست وزیر پاکستان ضمن تأکید بر اینکه مردم ایران در شرایط فعلی با وجود تحریم های آمریکا که کوشش های تهران برای مقابله با کووید-19 را مختل نموده است، با رنج غیرقابل توصیفی روبرو شده اند، از ترامپ خواست تا به دلایل انساندوستانه تا زمان از بین رفتن ویروس کرونا، تحریم های ایران را لغو کند.

وی در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: می خواهم از رئیس جمهور (دونالد) ترامپ درخواست کنم تا به دلایل انساندوستانه، تحریم ها علیه ایران را تا زمان رفع شدن همه گیری کووید-19، لغو کند.

وی ادامه داد: مردم ایران با رنج غیرقابل توصیفی روبرو هستند زیرا تحریم ها، کوشش های ایران برای مقابله با کووید-19 را مختل نموده است. بشریت باید برای مقابله با این بیماری متحد شوند.

در حالیکه ایران تمامی کوشش خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پیش گرفته است اما ترامپ و مقام های دولت وی از هیچ گونه کوششی برای تشدید فشار علیه ایران فروگذاری نمی نمایند.

اخیراً روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در نشستی در کاخ سفید از تشدید تنش با ایران در بحبوحه شیوع کرونا حمایت نموده است. (جزئیات بیشتر)

علی رغم درخواست کشورها و گروه های زیادی برای کاهش تحریم ها علیه ایران در بحبوحه شیوع ویروس کرونای جدید، برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران پنجشنبه هفته گذشته (29 اسفندماه 98) در یک نشست خبری گفت: سیاست فشار حداکثری ما بر رژیم ایران ادامه خواهد یافت.

آمریکا در حالی به فشار حداکثری علیه ایران در شرایط فعلی ادامه می دهد که اواخر هفته گذشته، روزنامه دیلی بیست در گزارشی با اشاره به نقش تحریم های آمریکا در شیوع ویروس کرونای جدید در ایران نوشته زیرساخت های بهداشت عمومی ایران تحت فشار حداکثری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 303

به "عمران خان خواهان لغو تحریم های ضدایرانی آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان خواهان لغو تحریم های ضدایرانی آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید