فرمول یک، همیلتون با لاستیک پنچر فاتح گرندپری انگلیس شد

به گزارش مجله نازلارا، راننده انگلیسی تیم مرسدس در حالی فاتح گرندپری انگلیس شد که لاستیک او پنچر شده بود و با 3 چرخ به خط انتها رسید.

فرمول یک، همیلتون با لاستیک پنچر فاتح گرندپری انگلیس شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، چهارمین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی دنیا در پیست سیلور استون کشور انگلستان برگزار گردید و با فزونی لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس به انتها رسید. همیلتون در حالی به خط انتها رسید لاستیک جلوی سمت چپ او در دور آخر پنچر شد و او با 3 چرخ سالم از خط انتها گذشت.

پس از همیلتون، مکس فرستاپن، راننده هلندی تیم ردبول، دوم شد و شارل لکلرک، راننده اهل موناکو تیم فراری، سوم شد. نیکولاس لطیفی، راننده کانادایی و ایرانی االاصل تیم ویلیامز با 54 ثانیه اختلاف نسبت به همیلتون، پانزدهم شد. تک امتیاز، سریع ترین درو پیست هم به ورستاپن رسید.

در این مسابقه، نیکو هالکنبرگ، راننده آلمانی، جایگزین سرخیو پرس، راننده مکزیکی تیم ریسینگ پوینت شده بود که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، قادر به شرکت در مسابقه نبود. موتور اتومبیل هالکنبرگ هم پیش از آغاز مسابقه دچار مشکل شد و او هم نتوانست در گرندپری این هفته شرکت کند.

کوین ماگنوسن راننده دانمارکی تیم هاس و دانیل کوایت، راننده روسی تیم آلفا به دلیل تصادف ار ادامه مسابقه باز ماندند. پیش از این، الکس آلبون، راننده تایلندی-انگلیسی تیم ردبول به خاطر برخوردی که با کوین مگنوسن ایجاد کرد، 5 ثانیه جریمه شد.

در انتها این گرندپری، همیلتون با 88، والتری بوتاس با 58 و ورستاپن با 52 امتیاز، اول تا سوم هستند. لطفی در نخستین سال حضور خود در F1 هنوز امتیازی کسب نکرده است.

مرحله بعدی مسابقات فرمول یک، عصر 19 مرداد باز هم در پیست سیلوراستون برگزار می گردد که مصادف با هفتادمین سالگرد تاسیس این پیست است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 600

به "فرمول یک، همیلتون با لاستیک پنچر فاتح گرندپری انگلیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول یک، همیلتون با لاستیک پنچر فاتح گرندپری انگلیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید