فروش 50میلیون دلاری ایثار چینی

به گزارش مجله نازلارا، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم چینی جنگی ایثار در نخستین آخر هفته اکرانش 53 میلیون دلار فروش کرد.

فروش 50میلیون دلاری ایثار چینی

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورایتی، فیلمی که روز آدینه راهی سینماهای چین شد در سه روز آخر هفته 53 میلیون دلار فروش کرد. فیلم ایثار که در بیشتر سینماهای چین روی پرده رفت تنها روز شنبه در هر دور اکران به طور متوسط 422 دلار فروخت.

گیشه سینمای چین در این آخر هفته فروشی 76.9 میلیون دلاری را ثبت کرد. فروش سینماهای چین سال جاری در مجموع 2.10 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با سال پیش همین زمان 75 درصد کاهش داشته است.

فیلم ایثار درباره نقش چین در جنگ کره است. در چین از این جنگ به عنوان مقاومتی در برابر تجاوز آمریکا و یاری به کره یاد می گردد و داستان این فیلم هم شجاعتی را روایت می نماید که گروهی از نیروهای چینی در حالی که زیر بمباران آمریکایی ها هستند کوشش دارند تا یک پل را تعمیر نمایند. این فیلم به نوعی متناسب با داستان جنگ سرد فعلی بین 2 کشور عظیم دنیا است.

ایثار با همکاری سه کارگردان پیروز چینی گوان هو، فرانت گوو و لو یانگ ساخته شده است.

فیلم دیگر میهنی مردم من، سرزمین من در مکان دوم فروش جای گرفته و 11.2 میلیون دلار فروش نموده است. مجموع فروش این فیلم در 25 روزی که از نمایشش می گذرد 389 میلیون دلار بوده است.

انیمیشن جیانگ ژیا: افسانه الوهیت نیز در صندلی سوم ایستاده و 2.8 میلیون دلار فروخته است. در مجموع این انیمیشن 233 میلیون دلار کسب نموده است.

انیمیشن پرهزینه روی ماه که با همکاری نتفلیکس ساخته شده با اقبال مخاطبان روبه رو نشد و تنها 600 هزار دلار فروش کرد. این در حالی بود که این انیمیشن روز شنبه در 11 هزار پرده اکران شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 721

به "فروش 50میلیون دلاری ایثار چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 50میلیون دلاری ایثار چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید