فیلم های اکران هنر و تجربه اضافه شد

به گزارش مجله نازلارا، یک فیلم داستانی، دو مستند و یک بسته فیلم های کوتاه به اکران هنر و تجربه افزوده شد.

فیلم های اکران هنر و تجربه اضافه شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه هنروتجربه، از امروز هشتم تیرماه تعدادی دیگر از فیلم های هنروتجربه اکران خود را در سینماها شروع می نمایند.

فیلم حوا، مریم، عایشه ساخته صحرا کریمی، بسته فیلم های کوتاه یلدای کوتاه و دو مستند آرشیو متروک و تیتراژ در سینمای ایران به کارگردانی مهرشاد کارخانی فیلم هایی هستند که اکران آنها به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها متوقف شده بود و حال با بازگشایی سینماها ادامه اکران خود را دنبال می نمایند.

یلدای کوتاه شامل پنج فیلم کوتاه آدم پران ساخته امیررضا جلالیان، تنفس ساخته فرشید ایوبی نژاد، کل به جز ساخته وحید حسینی نامی، بایرن مونیخ ساخته نگین امین زاده و سینما نمایشگاه مجهول و داستان ما ساخته حمید یوسفی است.

دو مستند آرشیو متروک و تیتراژ در سینمای ایران دی ماه سال گذشته در سینماهای هنر و تجربه روی پرده رفته بود و با شیوع کرونا و تعطیلی سینماها فرایند اکران این دو مستند هم متوقف شد و حالا با بازگشایی سالن های نمایش فیلم، این دو مستند در اولین سانس اکران جدید خود دوشنبه 9 تیر ساعت 18 در خانه هنرمندان اکران می شوند.

همچنین فیلم حوا، مریم، عایشه از عصر امروز یکشنبه 8 تیرماه در پردیس کورش اکران خود را شروع می نماید.

اکران هنروتجربه از سوم تیرماه با دو فیلم جدید یلدا ساخته مسعود بخشی و مستند جایی برای فرشته ها نیست به کارگردانی سام کلانتری شروع شده بود. همچنین از سوم تیر ماه مستند صحنه هایی از یک جدایی ساخته وحید صداقت نیز که از 27 بهمن ماه روی پرده سینماهای هنروتجربه رفته بود، ادامه اکران خود را دنبال کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 524

به "فیلم های اکران هنر و تجربه اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های اکران هنر و تجربه اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید