قایق های به جا مانده در گمرگ وارد دریاچه آزادی شد

به گزارش مجله نازلارا، رئیس فدراسیون قایقرانی پس از ورود قایق های به جا مانده از گمرگ به ورزشگاه آزادی گفت: برخی ها بدهی هایی ایجاد کردند تا این قایق ها دیر به دست ما برسد.

قایق های به جا مانده در گمرگ وارد دریاچه آزادی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فدراسیون قایقرانی ایران سال 96 اقدام به خرید تعداد 34 عدد قایق در رشته روئینگ کرد، اما هزینه آن را کامل پرداخت نکرد تا اینکه در سال 98 مبلغ باقیمانده تأمین و تیر ماه امسال قایق ها وارد قشم شد. اما از همان زمان قایق ها در گمرک باقی ماند و حتی در شرایطی که این قایق ها قبل از المپیک یکی از نیازهای قایقرانان بود، باز هم این ترخیص انجام نگرفت و نامه نگاری ها و پیگیری ها بی نتیجه ماند به طوری که بعد از المپیک، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی ابراز امیدواری کرد که این قایق ها به المپیک 2024 پاریس برسد!

بعد از این کش و قوس ها بالاخره امروز این قایق ها وارد دریاچه آزادی شد.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در بدو ورود قایق ها گفت: برخی افراد در راستا ورود قایق ها در بوروکراسی ها غرق شدند و کسانی که این بدهی ها را ایجاد کردند باید شرمسار باشند. اگر قایق ها به دست مان می رسید، ورزشکاران ما با این قایق ها می توانستند سهمیه های بیشتری برای المپیک توکیو کسب کنند و حتی به فینال A برسند.

وی در ادامه اضافه کرد: برخی ها بدهی هایی ایجاد کردند تا این قایق ها دیر به دست ما برسد. این قایق ها برای کسانی است که می خواهند پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1437

به "قایق های به جا مانده در گمرگ وارد دریاچه آزادی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایق های به جا مانده در گمرگ وارد دریاچه آزادی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید