فهرست 5 تایی از مهم ترین وب سایت های توریستی جهان

به گزارش مجله نازلارا، سفر به هر نقطه از ایران و دنیا قوانین و شرایط مخصوص به خود را دارد و قطعاً اینکه انتظار داشته باشیم خودمان همه موارد را تجربه کنیم به دور از فکر است.

فهرست 5 تایی از مهم ترین وب سایت های توریستی جهان

برترین سایت های گردشگری در دنیا به ما یاری می کنند تا تجربه ای که سایر افراد پشت سر گذاشته اند را بهتر بشناسیم. همینطور می توانیم با جاذبه های گردشگری مقصد مورد نظر بیشتر آشنا شویم و برترین تصمیم گیری را داشته باشیم.

Travellingtopic

Travelling Topicرتبه خوبی در فهرست سایت های گردشگریکسب نموده است. این سایت به شما یاری می نماید تا سفری آسان و رضایت بخش داشته باشید. در سایت علی بابا بیشترین تمرکز روی فروش بلیط و خدمات مربوط به گردشگری بود، اما تراول تاپیک فضایی داستان گونه در نظر گرفته است. روزی که یک گردشگر آمریکایی اقدام به نوشتن و انتشار داستان سفر خود به کشور های مختلف گرفت فکرش را نمیکرد که بتواند یک مرجع اطلاعاتی بی نظیر مثل تراول تاپیک برای گردشگران فراهم سازد.

در این سایت راوی وجود دارد که از تجربیات سفر خود می گوید. هتل خوب و بد را معرفی می نماید. همینطور راحت ترین روش های سفر کردن را آموزش می دهد. تجربیات تلخ را با شما در میان میگذارد تا مجبور به تکرار آن نباشید. کسانی که قصد سفر فشرده به کشورهایی مثل ترکیه، امارات، فرانسه و حتی اسپانیا دارند به یاری اطلاعات این سایت می توانند برترین تصمیم گیری را داشته باشند و از زمان خود نهایت استفاده را ببرند.

علی بابا، جامع ترین پرتال خرید بلیط سفر

اگر در پی محبوب ترین سایت های گردشگر و گردشگری هستید، علی بابا دقیقاً یک پیشنهاد هوشمندانه خواهد بود. سایتی که با خدمات گردشگری بی نظیر خود اعم از فروش بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما شناخته شده است. این سایت امروزه توانسته تورهای گردشگری شگفت انگیزی را به شما پیشنهاد دهد. سطح رضایت از سایت علی بابا بسیار بالاست، البته علت آن تعیین است. در این سایت برترین هتل ها در شهر مقصد به شما معرفی می گردد. همینطور مقاصد گردشگری برای سفرهای فشرده معرفی خواهد شد و برترین بانک اطلاعاتی برای آنالیز موقعیت مقصد گردشگری است. سیستم پشتیبانی 24 ساعته سایت علی بابا سبب شده تا خیال گردشگران از بابت خدمات سفر جمع باشد. نظم دهی بی نظیر شرایط فروش بلیط در سایت علی بابا سبب شده تا کاربر بتواند با کمترین سر در گمی اقدام به رزرو بلیط داشته باشند.

Tripexpertتخصصی ترین سایت گردشگری

Tripexpert به عنوان یک سایت تخصصی در حوزه گردشگری شناخته می گردد. بنابراین مبرهن است که باید در این فهرست قرار بگیرد. حال چرا می گوییم تخصصی؟ حقیقت این است که در سایت Tripexpert نظراتی که ارائه می گردد از سوی کارشناسان و متخصصان حوزه گردشگری است. در این سایت اطلاعات مفیدی در خصوص انواع هتل های شهر مقصد از نظر رتبه بندی به دست می آورید. همینطور این امکان در اختیار شما قرار می گیرد تا بدانید در چه فصلی از سال سفر کنید تا با قیمت های نجومی روبرو نشوید. شرایط حمل و نقل شهری مقصد و همینطور شرایط خرید و سیستم های حمل و نقل گردشگری نیز به طور دقیق شرح داده می گردد. Tripexpert برترین سایت برای رزرو هتل محسوب می گردد. این سایت یاری می نماید تا بتوانید به برترین شکل تعطیلات خود را پشت سر بگذارید.

سفرمارکت پیشنهادی مقرون به صرفه اما مطمئن

در این فهرست، سفر مارکت به واسطه فناوری های روز دنیا به منظور پاسخگویی به احتیاج بازار گردشگری ایران، توانسته راه چاره جامعی ارائه دهد. سفر مارکت بستری فراهم ساخته تا همکاری های مشترک با آژانس های مسافرتی در سراسر ایران صورت بگیرد. همینطور برترین و مناسب ترین شرایط برای کاربران فراهم می گردد تا بتوانند مقایسه قیمت داشته باشند. مثلاً خرید بلیط هواپیما مثل خرید هر خدمت یا محصول دیگری باید در زمان مناسبی صورت بگیرد. کسانی که قصد خرید بلیط هواپیما در روزهای اخر هفته دارند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. سفر مارکت لاین های مقایسه ای قدرتمندی در نظر گرفته است. شما می توانید مقرون به صرفهترین قیمت بلیط هواپیما را به راحتی جستجو کنید. کسانی که در پی برترین سایت های گردشگریبرای سفرهای مالی و با هزینه کم هستند سفر مارکت را از دست نخواهند داد.

با Oysterخیالیان بابت هتل راحت است!

محل اقامت و یا هتلی که قرار است در سفر انتخاب کنید از مهمترین فاکتورهای سفر محسوب می گردد. اما موضوع این است که تصاویری که از هتل ها در گوگل دیده می گردد اغلب به دور واقعیت هستند. شما با تماشا تصاویری که سرچ نموده اید هتل مورد نظر را انتخاب می کنید.

اما پس از حضور در هتل همه باورهای شما از بین می رود. Oyster سایتی است که توانسته واقعی ترین تصاویر از فضای هتل های مختلف در سراسر دنیا را جمع آوری نماید. گالری تصاویر این سایت بی نظیر است و تنوع تصاویر به قدری زیاد است که تصمیم گیری را برای شما آسان تر می نماید. در واقع شما با آنالیز هتل هایی که تصویرشان در سایت Oyster در واقعی ترین حالت (به دور از اغراق) اپلود شده است، تصمیم می گیرید که در کدام هتل اقامت داشته باشید.

Oyster توانسته یکی از برترین سایت های گردشگری در ایران و دنیا را به خود اختصاص دهد چون تمرکز اصلی این سایت بر پایه صداقت است.

جمع بندی

با آنالیز سایت های گردشگریمی توانید مقرون به صرفه و مطمئن سفر کنید و برترین خاطرات را رقم بزنید و این یعنی یک تیر و چند نشان! یعنی شما برترین فصل سفر، باکیفیت ترین هتل و برترین مقصد گردشگری را با قیمت مناسب رزرو می کنید. سیستم مقایسه ای که برای تهیه بلیط و هتل در نظر گرفته شده سبب می گردد تا مسائل موجود به حداقل برسند و ریسکی در انتخاب وجود نداشته باشد.

منبع: چمدان
انتشار: 15 آذر 1402 بروزرسانی: 15 آذر 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1736

به "فهرست 5 تایی از مهم ترین وب سایت های توریستی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست 5 تایی از مهم ترین وب سایت های توریستی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید