لیندسی گراهام: ایران و چین ترامپ را دوست ندارند

به گزارش مجله نازلارا، یک سناتور جمهوری خواه آمریکا با تاکید بر اینکه ایرانی ها و چینی ها دونالد ترامپ را دوست ندارند، گفت که پکن و طهران به دنبال اخلال در فرایند انتخابات ریاست جمهوری 2020 هستند.

لیندسی گراهام: ایران و چین ترامپ را دوست ندارند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکا دو کشور ایران و چین را به دخالت در فرایند انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده متهم کرد.

وی گفت که ایرانی ها و چینی ها از ترامپ تنفر دارند، لذا سعی دارند در فرایند انتخابات ریاست جمهور آمریکا اخلال ایجاد نمایند.

همزمان، دستگاه اطلاعاتی آمریکا در بیانیه ای چین، روسیه و ایران را به کوشش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر متهم نموده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارزیابی ما این است که چین ترامپ را فردی غیرقابل پیش بینی می داند و به همین دلیل ترجیح می دهد او در انتخابات پیروز نشود.

دستگاه اطلاعاتی آمریکا همچنین ایران را به کوشش برای تاثیرگذاری روی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرد و اضافه نمود: ایران به دنبال تضعیف نهادهای دموکراتیک آمریکا و دونالد ترامپ است.

دستگاه مزبور درباره کوشش ادعایی روسیه برای دخالت در انتخابات آمریکا گفته که روسیه سعی در ضربه زدن به جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات دارد، لذا اطلاعاتی گمراه نماینده درباره او منتشر می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 594

به "لیندسی گراهام: ایران و چین ترامپ را دوست ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیندسی گراهام: ایران و چین ترامپ را دوست ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید