متقاضیان ودیعه مسکن از فردا می توانند به بانک مراجعه نمایند

به گزارش مجله نازلارا، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: افرادواجد شرایط پس از انتخاب بانک خود در سامانه طرح اقدام ملی اسامی آن ها وارد کارتابل بانک ها می گردد و می توانند از فردا با مراجعه به بانک تشکیل پرونده دهند.

متقاضیان ودیعه مسکن از فردا می توانند به بانک مراجعه نمایند

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از صداوسیما، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره جزئیات دریافت ودیعه مسکن ، اظهار کرد: با پایش درخواست متقاضیان دریافت وام مسکن تا به امروز حدود 70 هزار نفر واجد شرایط بودند و پرونده آن ها نهایی شده است.

وی گفت: اسامی افرادی که پالایش می شوند و بانکشان را در سامانه طرح اقدام ملی انتخاب می نمایند به شعب بانک ها ارسال می کنیم.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اضافه نمود: این افراد پس از انتخاب بانک خود در سامانه طرح اقدام ملی اسامی آن ها وارد کارتابل بانک ها می گردد و می توانند از فردا با مراجعه به بانک تشکیل پرونده دهند و پرونده خود را دقیق تکمیل و مدارک مورد احتیاج را تحویل بانک دهند.

اصلانی گفت: از زمانی که متقاضیان به بانک ها معرفی می شوند تا زمان دریافت وام طبق مقررات بانک مطابق با دریافت سایر تسهیلات عمل می گردد.

وی اضافه نمود: اعتبار وام ودیعه مسکن تأمین شده است و متقاضیانی که واجد شرایط هستند بعد از مراجعه به بانک و تشکیل پرونده اگر زمان اجاره نامه به شهر محل درخواست با شرایط دریافت وام انطباق داشته باشد می توانند وام ودیعه مسکن را دریافت نمایند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تا به امروز یک میلیون و 629 هزار نفر با کد ملی معتبر پیامک زدند، اما رقم پیامک های دریافت شده بیشتر از این رقم است، ولی نامعتبر هستند و یا از یک کد ملی چند بار پیامک زده شده است.

اصلانی اضافه نمود: تعداد کسانی که اطلاعات خود را تکمیل کردند 328 هزار نفر بودند که تا به امروز 70 هزار نفر از آن ها پالایش شدند و بقیه نیز به مرور پالایش می شوند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 584

به "متقاضیان ودیعه مسکن از فردا می توانند به بانک مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان ودیعه مسکن از فردا می توانند به بانک مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید