مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان کرونا را شکست داد

به گزارش مجله نازلارا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان پس از 18 روز مبارزه با بیماری کرونا به محل کار خود بازگشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان کرونا را شکست داد

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، شهرود امیر انتخابی سه شنبه 20 اسفندماه 98 در این رابطه گفت: در ایام انتخابات به دلیل پاره ای کارهای اداری به تهران رفته بودم که درگیر علائمی مانند تب شدید، درد عضلانی، سرفه و تنگی نفس شدم.

او گفت: بروز علائم یادشده، درگیری با ویروس کرونا را از سوی پزشکان در بیمارستانی در تهران تأیید کرد و با اطلاع وزارتخانه دو هفته به قرنطینه خانگی رفتم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: پیش از انتخابات ملاقات عمومی داشتم فکر می کنم در همان ملاقات مبتلابه ویروس کرونا شدم.

او با بیان اینکه در طول دوران بیماری به صورت الکترونیک و غیرحضوری پیگیر امور بودم، بیان داشت: در شرایط مبارزه با شیوع کرونا قرار داریم و به نظر می رسد مردم آگاهانه موارد بهداشتی را رعایت می کنند اما باید این موضوع تشدید گردد و بیش ازپیش موضوع ویروس کرونا در گیلان جدی گرفته گردد.

امیر انتخابی گفت: دریافت خدمات غیرحضوری در این اداره کل مهیا شده و مخاطبان می توانند به وسیله شماره تلفن های اعلام شده و به وسیله فضای مجازی بسیاری از موارد کاری خویش را پیگیری کنند.

گیلان از کانون های اصلی آلوده به ویروس کرونا در کشور است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 308

به "مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان کرونا را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان کرونا را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید