بازسازی ساختمان: معاون رایزن فرهنگی ژاپن در ایران از فرایند بازسازی ارگ بم بازدید کرد

به گزارش مجله نازلارا، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، معاون رایزن فرهنگی ژاپن در ایران از فرایند بازسازی ارگ بم بازدید کرد.

بازسازی ساختمان: معاون رایزن فرهنگی ژاپن در ایران از فرایند بازسازی ارگ بم بازدید کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ساتوشی ماتسوشیتا درباره این بازدید در صفحه مجازی سفارت ژاپن نوشت: همانطور که می دانید این بنای تاریخی بر اثر زلزله سال 2003 میلادی به شدت آسیب دید اما متأسفانه اکثرا آگاه نیستند که ژاپن در احیای این میراث گرانبهای فرهنگی و تاریخی ایران سهم بسزایی داشته است.

هدف از این بازدید آنالیز شرایط بازسازی ارگ و امکان همکاری های گردشگری بین دو کشور ایران و ژاپن در آینده است. به خوبی بازسازی شده بود و آماده سازی برای پذیرش گردشگران در حال اجرا بود. بعلاوه در محل بازسازی تجهیزات اهدا شده به وسیله دولت ژاپن در سال 2006 به خوبی نگهداری شده و در حال استفاده بود.

قاسمی، سرپرست پایگاه پژوهشی ضمن قدردانی از دولت و مردم ژاپن گفت که بدون حمایت ژاپن این بازسازی غیرممکن بود. امیدوارم افراد زیادی از این بنای زیبای بازسازی شده که حاصل همکاری نمادین و روابط دوستی دیرینه بین دو کشور است، تماشا نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1535

به "بازسازی ساختمان: معاون رایزن فرهنگی ژاپن در ایران از فرایند بازسازی ارگ بم بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: معاون رایزن فرهنگی ژاپن در ایران از فرایند بازسازی ارگ بم بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید