ممنوعیت استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در مدارس انتاریو

به گزارش مجله نازلارا، ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس انتاریو

نخست وزیر انتاریو، داگ فورد به وعده خود مبنی بر ممنوعیت استفاده از تلفن همراه توسط دانش آموزان در ساعات درسی مدارس جامه عمل پوشاند. بر طبق این طرح دانش آموزان استان انتاریو تنها تا سپتامبر سال آینده می توانند از تلفن همراه خود در ساعت های درسی استفاده نمایند.

ممنوعیت استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در مدارس انتاریو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ادامه تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وزیر آموزش و پرورش استان انتاریو، لیزا تامپسون، بیان کرد: دانش آموزان انتاریو باید روی فرایند آموزش خود تمرکز داشته باشند، نه روی تلفن های همراهشان.

بر طبق این طرح، دانش آموزان فقط در مواقع اضطراری مانند دلایل پزشکی و امور ضروری، می توانند از تلفن های همراهشان در ساعات درسی استفاده نمایند.

دولت اظهار نموده: در نظرسنجی ای که سال گذشته از والدین و معلمان انجام شد، از 35 هزار نفر شرکت نماینده در این نظرسنجی 97 درصد از طرح ممنوعیت استفاده از تلفن همراه حمایت کردند.

از مشکلاتی که بابت استفاده دانش آموزان از تلفن همراه گزارش شده می توان به تقلب آن ها در امتحانات و دریافت عکس های نامتعارف و قرار دادن در فضای مجازی معلمانشان اشاره نمود. طرح ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در تمامی مدارس دولتی و خصوصی اجرا خواهد شد. در حال حاضر نیز تعدادی از مناطق آموزش و پرورش استان انتاریو این ممنوعیت را اعمال نموده اند، اما آموزش و پرورش این استان میخواهد این ممنوعیت را در مدارس سراسر استان اعمال کند.

اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت رزرو مشاوره، برای دریافت وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 444

به "ممنوعیت استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در مدارس انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در مدارس انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید