نیلوفر هوشمند مهمان ما و شما در شبکه سحر

به گزارش مجله نازلارا، خبرگزاری خبرنگاران- نیلوفر هوشمند، بازیگر سریال لیسانسه ها مهمان برنامه ما و شما در کانال کردی شبکه سحر خواهد بود.

نیلوفر هوشمند مهمان ما و شما در شبکه سحر

به گزارش خبرنگاران، مصطفی قوامی، تهیه کننده برنامه ما و شما از حضور نیلوفر هوشمند بازیگر نقش نرگس در سریال پرطرفدار و طنز لیسانسه ها در این برنامه اطلاع داد و گفت: فعالیت هنری این بازیگر از زبان خودش و پخش بخش هایی از سریال هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است، بخش اصلی این برنامه را تشکیل می دهد.

نیلوفر هوشمند متولد اسفند 1367 فارغ التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی است. علاوه بر 3مجموعه تلویزیونی لیسانسه های1، 2 و فوق لیسانسه ها که هم اکنون لیسانسه های 2 به کارگردانی سروش صحت از کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است، بازی در عملیات 125، پای پیاده، پردیس، پنجمین خورشید، کمکم کن، بچه های هور و نیز کارگردانی دو مستند درباره محیط زیست و گونه های جانوری را در کارنامه خود دارد.

مصطفی قوامی آیتم های دیگر این برنامه را طبق روال همیشگی، آیتم کلیپ های موسیقی کردی، گزارش های مردمی از عراق، نظر سنجی راجع به میزان رضایت مخاطبان از برنامه ما و شما و نمایش عکس و فیلم های ارسالی بینندگان به علاوه موسیقی های انقلابی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مطرح نمود.

ما و شما به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی و ترجمه همزمان فریبا عبدالملکی ، 11 بهمن ماه، ساعت 22:15 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 909

به "نیلوفر هوشمند مهمان ما و شما در شبکه سحر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیلوفر هوشمند مهمان ما و شما در شبکه سحر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید