هافبک پرسپولیس رسما جدا شد ، باشگاه به من گفت فکر تیم نو باش

به گزارش مجله نازلارا، هافبک پرسپولیس درمورد طول دوره حضورش در این تیم ، گفت: 6 سال در پرسپولیس بودم. الان هم قرارداد دارم اما باشگاه به من گفت دنبال تیم تازه باش.

هافبک پرسپولیس رسما جدا شد ، باشگاه به من گفت فکر تیم نو باش

به گزارش خبرنگاران سیامک نعمتی پس از فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس، گفت: امروز آمدم باشگاه تا ببینم شرایط به چه شکل است . اظهار داشتند نیازی به من ندارند و باید دنبال تیم تازهی باشم. به هر حال فوتبال است. یک روز در پرسپولیس هستید و یک روز باید بروید. هر آمدنی رفتنی دارد. دیگر قسمت بود که من هم از پرسپولیس بروم.

وی درمورد اینکه به عنوان زننده گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا، طرفداران انتظار نداشتند او به این شکل از تیم جدا گردد، پاسخ داد: طرفداران همواره از روزی که به پرسپولیس آمدم به من لطف داشته و الان هم به من لطف دارند. همواره از من حمایت نموده اند. دم آنها گرم که همواره پشت من و تیم بودند. یک روز به پرسپولیس آمدم و یک روز هم باید بروم. فوتبال است. یک روز می گویند نمی خواهیمت و دنبال تیم تازه باش . این شرایط برای من پیش آمد و ان شاءالله پرسپولیس هم در ادامه راه پیروز باشد.

هافبک پرسپولیس درمورد طول دوره حضورش در این تیم ، گفت: 6 سال در پرسپولیس بودم. الان هم قرارداد دارم اما باشگاه به من اظهار داشت دنبال تیم تازه باش. ما هم از امروز دنبال تیم تازه هستیم.

نعمتی درخصوص اینکه آیا قانون سقف قرارداد منطقی است، شرح داد: هنوز خیلی وارد این جزئیات نشده ام. امیدوارم هرچه به صلاح فوتبال است رقم بخورد. ما هم در این 3-2 روز شرایط تازهی پیدا نموده و بتوانیم تیم تازه خود را تعیین کنیم.

وی درمورد مقصد تازهش گفت: باید صحبت هایی بکنیم و بعد تصمیم بگیریم.

بازیکن پرسپولیس درخصوص اینکه با توجه به حضورش در یکی از طلایی ترین نسل های این تیم چندان به تیم ملی دعوت نشد، شرح داد : من زمان اسکوچیچ در همه اردوهای تیم ملی شرکت و حتی بازی هم کردم اما شرایط به شکلی شد که سال گذشته برای پرسپولیس بازی نکردم. به همین دلیل نمی توانستم به تیم ملی دعوت شوم.

نعمتی عنوان نمود: در این 6 سال برترین نتایج تاریخ باشگاه را گرفته و با این تیم 12 جام گرفتم . افتخار جام کسب کردن با پرسپولیس را داشتم. روزهای خیلی خوب و زیبایی بود. برای پرسپولیسی ها نیز برترین اتفاقات را می خواهم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 10 تیر 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1700

به "هافبک پرسپولیس رسما جدا شد ، باشگاه به من گفت فکر تیم نو باش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک پرسپولیس رسما جدا شد ، باشگاه به من گفت فکر تیم نو باش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید