هزینه تحصیل در کانادا

به گزارش مجله نازلارا، برای دریافت پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی کانادا عوامل متعددی دخیل است، از مهم ترین فاکتورها برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا می توان به سن، نمره مدرک زبان و تمکن اقتصادی مناسب اشاره نمود. هر چه از تاریخ کسب آخرین مدرک تحصیلی مدت زمان کمتری گذشته باشد و دانشجو گپ تحصیلی کمتری داشته باشد، شانس بالاتری برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا دارد. نمره مدرک زبان هم در اخذ پذیرش و هم در اخذ ویزای تحصیلی اهمیت دارد. دانشگاه و رشته تحصیلی در مشخص نمره مدرک زبان موثر می باشد. معمولا کف نمره زبان در کانادا بین 6 تا 7 می باشد. تمکن اقتصادی عامل موثری در دریافت پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی کانادا می باشد. شهریه دانشگاه های کانادا با توجه به مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی متغیر است. میانگین شهریه دانشگاه های کانادا بین 15000 تا 30000 است.

هزینه تحصیل در کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

تحصیل در کانادا به همراه بورسیه تحصیلی

کانادا از دانشجویان بین المللی استقبال می نماید و بورسیه های تحصیلی متنوعی برای دانشجویان بین المللی در نظر می گیرد. سازمان امور جهانی در کانادا، بورسیه های تحصیلی در مقاطع مختلف برای دانشجویان بین المللی که به تحصیل در کانادا می پردازند، اهدا می نماید.

  • یاری هزینه تحصیلی جوایز الماس ملکه الیزابت دوم: یاری هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در پروژه های PhD منتخب در دانشگاه های کانادا
  • جوایز دکترای پژوهشی IDRC: بیش از 20،000 دلار کانادا از 3 تا 12 ماه برای دانشجویان مقطع دکترا در کانادا کشورهای در حال توسعه
  • بورسیه تحصیلی دکترا ترودو: تامین اقتصادی PhD برای دانشجویان بین المللی
  • بورسیه تحصیلی وینج کانادا: دانشجویان بین المللی را با 50 هزار دلار کانادا در سال، برای سه سال تحصیل در رشته علوم بهداشت، علوم طبیعی، مهندسی، علوم اجتماعی یا علوم انسانی
  • بورس تحصیلی از دانشگاه: علاوه بر بورس های ذکر شده دانشگاه ها نیز برای دانشجویان بین المللی در مقطع دکترا بورس تحصیلی در نظر می گیرند.

حساب بانکی لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

در زمان اقدام برای ویزای تحصیلی کانادا، متقاضی باید به آفیسر اثبات کند که تمکن اقتصادی برای سال اول تحصیل از نظر شهریه و هزینه زندگی را دارد.

  • مجرد: شهریه سال اول + 12 هزار دلار
  • متاهل به همراه همسر: شهریه سال اول + 18 هزار دلار
  • متاهل به همراه همسر و فرزند: شهریه سال اول + 22 هزار دلار

هزینه زندگی در کانادا در شهر های کوچک پایین تر از شهر های عظیم هست. در صورتی که هزینه تحصیل در کانادا را حتی بدون بورسیه میتوانید تامین کنید، فرصت های شغلی دانشجویی در این کشور کانادا موجود است و شما میتوانید هزینه زندگی دانشجویی خود را در حین تحصیل با کار دانشجویی تامین کنید. هزینه تحصیل در کانادا به همراه هزینه زندگی در کانادا برای سال اول میانگین حدود 30000 دلار کانادا خواهد بود.

منبع: اینترنت
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 676

به "هزینه تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه تحصیل در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید