هنرمندان واقعی با حضور در جشنواره فجر امید را برای مردمشان به ارمغان می آورند

به گزارش مجله نازلارا، آهنگساز مطرح سینمای ایران درباره اهمیت جشنواره های فجر گفت: هنرمندان واقعی با حضور پررنگ در جشنواره های فجر می توانند امید و آرامش را به ارمغان بیاورند.

هنرمندان واقعی با حضور در جشنواره فجر امید را برای مردمشان به ارمغان می آورند

کریستف رضاعی، موزیسین و آهنگسار مطرح سینمای ایران که سال جاری با آهنگسازی فیلم سینمایی عامه پسند به نویسندگی، تهیه نمایندگی و کارگردانی سهیل بیرقی که همانند فیلم قبلی خود با نمادهای گزنده و تلخ به موضوعی زنانه به جشنواره فیلم فجر آمده، حضور دارد در مورد ارتباط یک آهنگساز با مردم جامعه به دانشجو گفت: همه هنرمندان در خدمت مردم هستند و برای مردم کار می نمایند. درست است که یک آهنگساز با استفاده از خلاقیت و مهارت شخصی خود به فراوری یک اثر می پردازد، ولی در نهایت بازخورد و نتیجه کار خود را در میان مردم مشاهده می نماید.

وی در ادامه درباه اهمیت حضور هنرمندان در جشنواره های فجر اضافه کرد: حضور هنرمندان در جشنواره های مختلف خیلی لازم، ضروری و مهم است به دلیل اینکه هم تنوع و خلاقیت در جامعه ما را نشان می دهد؛ چون تعداد بالای هنرمندان به نوعی بیانگر خلاقیت بالای آن جامعه است و قطعا آن ها با حضور خود می توانند آرامش، امید و تفکر به جامعه و مردم تزریق نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 247

به "هنرمندان واقعی با حضور در جشنواره فجر امید را برای مردمشان به ارمغان می آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان واقعی با حضور در جشنواره فجر امید را برای مردمشان به ارمغان می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید