هیات تنیس البرز جام را در خانه نگه داشت، نماینده تهران دوم شد

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از 9 روز رقابت 42 تیم در نهمین دوره جام حذفی تنیس باشگاهها و دسته جات آزاد کشور (جام شهدای مدافع سلامت) ، 2 تیم راه یافته به فینال برای فتح جام با هم ملاقات کردند.

هیات تنیس البرز جام را در خانه نگه داشت، نماینده تهران دوم شد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در بازی فینال این دوره از رقابت ها تیم هیات تنیس البرز و خوشه طلا تهران (الف) به مصاف هم رفتند و در نخستین بازی بخش انفرادی مشکات الزهرا صفی از تیم هیات تنیس البرز با نتیجه 2 بر صفر پرنیا رکن آبادی از تیم خوشه طلا تهران را شکست داد و در دومین بازی بخش انفرادی ، ماندگار فرزامی از تیم خوشه طلا (الف) به مصاف مهتا خانلو از تیم هیات تنیس البرز رفت .

در جریان برگزاری این مسابقه، ماندگار فرزامی در ست نخست با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و در ست دوم با انصراف خانلو به دلیل مصدومیت ، این بازی به سود فرزامی به سرانجام رسید.

پس از به سرانجام رسیدن دیدارهای بخش انفرادی، 2 تیم فینالیست در بخش دونفره با هم به رقابت پرداختند و در سرانجام تیم هیات تنیس البرز پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد وبه عنوان تیم قهرمان این بازیها معرفی گردد.

در این دوره از مسابقات تیم های پندار سیرجان (الف) و دهکده ورزشی چهار باغ البرز بصورت مشترک سوم شدند.

به این ترتیب مراسم اختتامیه بازی ها با حضور مهین فرهادی زاد معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس ، فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون ، کامبیز رنجبر نائب رئیس فدراسیون ، سیما ایموچی نایب رییس کمیته ملی پارالمپپیک ، مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش وجوانان البرز، بیات معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ، مهر افزا منوچهری نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس، بهزاد رحمانی سرپرست هیات تنیس استان تهران ، امیر حسین موسوی رئیس کمیته مسابقات ، مونا گل نبی عضو کمیته مسابقات ،

فرشاد صفتی ، فریبا سفید سفید باف ، جعفر سهرابی دبیر هیات تنیس استان البرز و امیر آجرلو مدیر مسابقات برگزار گردید .

این مسابقات از 4 لغایت 12 مهر ماه به میزبانی کشورمان و در دهکده ورزشی چهار باغ برگزار گردید و امروز با انجام مراسم اختتامیه سرانجام یافت.

حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان به عنوان ناظر داوری و بهناز تعبدی به عنوان سرداور حضور دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 635

به "هیات تنیس البرز جام را در خانه نگه داشت، نماینده تهران دوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات تنیس البرز جام را در خانه نگه داشت، نماینده تهران دوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید