واکنش مدیرعامل پرسپولیس به ماجرای تغییرات در کادرفنی، من وارث حجم زیادی از بدهی ها هستم!

به گزارش مجله نازلارا، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما درحال حاضر وارث حجم زیادی از بدهی ها از ادوار گذشته در باشگاه پرسپولیس هستیم.

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به ماجرای تغییرات در کادرفنی، من وارث حجم زیادی از بدهی ها هستم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از وزیر ورزش به خاطر اعتمادی که به بنده و اعضای هیئت مدیره داشت، تشکر می کنم. امیدوارم با همدلی و همراهی همه اعضای هیئت مدیره آنچه که شایسته این باشگاه و طرفدارانش است انجام دهیم.

وی در ادامه اضافه نمود: از آقای صدری و سمیعی که پیش از بنده زحمات زیادی را برای باشگاه پرسپولیس کشیدند تشکر می کنم. ما درحال حاضر وارث حجم زیادی از بدهی ها از ادوار گذشته در باشگاه پرسپولیس هستیم که باید با همدلی همه مجموعه باشگاه و طرفداران این تیم مردمی مسائل را حل کنیم. پیگیری در مورد حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا فعلا اصلی ترین کاری است که آن را دنبال می کنیم و هدف ما این است که بتوانیم این مشکل را حل کنیم و شاهد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: ما در باشگاه پرسپولیس از هرگونه یاری و همفکری برای حل مسائل تیم استقبال می کنیم. تمام دغدغه ما اعم از اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان این است که مسائل پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس را مرتفع و دل طرفداران را شاد کنیم و نشاط اجتماعی را به جامعه برگردانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1407

به "واکنش مدیرعامل پرسپولیس به ماجرای تغییرات در کادرفنی، من وارث حجم زیادی از بدهی ها هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرعامل پرسپولیس به ماجرای تغییرات در کادرفنی، من وارث حجم زیادی از بدهی ها هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید