پارک علم و فناوری سلامت در قم تاسیس می گردد

به گزارش مجله نازلارا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم از تاسیس پارک علم و فناوری سلامت در استان قم اطلاع داد.

پارک علم و فناوری سلامت در قم تاسیس می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در جلسه شورای دانشگاه علوم پزشکی قم که با حضور معاونین و مسئولان دانشکده ها برگزار گردید، احمدرضا قدیر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از مسائلی که همیشه مورد تاکید است، ایجاد یک فضای ارتباطی میان والدین و دانشگاه است که اثرات بسیاری به همراه خواهد داشت.

وی توضیح داد: باید از پتانسیل والدین استفاده نموده و این فرهنگ را احیا کنیم، البته این موضوع باید در شرایطی رقم بخورد که استقلال دانشجو هیچ گاه زیر سئوال نرود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت در استان قم اطلاع داد و گفت: طرح این موضوع آماده و با راه اندازی آن می توان یک فضایی برای رشد علمی دانشجویان در عرصه سلامت، ایجاد کرد.

قدیر تاکید نمود: توجه به امر پژوهش باید همیشه مد نظر باشد و باید از ظرفیت پژوهشی دانشجویان استفاده و آن ها را به این راستا سوق داد.

محبی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: با توجه به دغدغه والدین و به منظور برطرف این موضوع، تور مجازی را برای آن ها راه اندازی نموده ایم تا با آرامش روانی بتوانند از وضعیت دانشجوی خود آگاه باشند.

وی توضیح داد: بهره گیری از نظرات والدین دانشجویان با حفظ کامل استقلال دانشجو در دستور کار است و با یک برنامه ریزی مدون و دقیق می توان آن را اجرایی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 35

به "پارک علم و فناوری سلامت در قم تاسیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک علم و فناوری سلامت در قم تاسیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید