پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

به گزارش مجله نازلارا، در اینجا می خواهیم شما را با شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آشنا کنیم و سپس در رابطه با پروازهای بیزینس کلاس این شرکت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بر اساس انتخاب مسافران، نشریه و وب سایت های صنعت هواپیمایی، شرکت هواپیمایی لوفت هانزا یکی از برترین خدمات جهان را در زمینه بیزینس کلاس به مسافران ارائه می دهد.

پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

این شرکت از نظر تعداد مسافرانی که در طول سال حمل می کند یکی از بزرگترین ایرلاین های اروپایی و آلمانی به شمار می آید و برای سال ها بسیار محبوب باقی ماند. همچنین این شرکت یکی از 5 عضو موسس اتحادیه هوایی استار الاینس می باشد که بزرگ ترین اتحادیه شرکت های هواپیمایی جهان است.

تاریخچه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

در اینجا تاریخچه کوتاهی از این شرکت هواپیمایی را در اختیارتان قرار می دهیم. بدون اغراق شرکت هواپیمایی لوفت هانزا یکی از معروف ترین شرکت های هوایی در سراسر جهان است. این شرکت در سال 1926 میلادی در آلمان تاسیس شد و تا مدت ها تحت عنوان Deutsche Luft Hansa A.G در شهر برلین آلمان فعالیت می کرد. این شرکت تا سال 1945 پرچم کشور آلمان را به صورت انحصاری داشت. البته پس از تلاش آلمان برای تاسیس یک شرکت هواپیمایی ملی دیگر در آلمان پس از شکست این کشور در جنگ، یک شرکت هواپیمایی دیگر به اسم لوفتاگ در سال 1953 در شهر کلن آلمان تاسیس شد. در سال 1955 میلادی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا پروازهای داخلی خود را از سر گرفت همچنین این شرکت پیروز شد که یک ماه بعد پروازهای بین المللی خود را به اروپا آغاز کند.

همچنین این شرکت فعالیت های بین المللی گسترده ای دارد و همچنین با ایرلاین های زیادی همچون شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز و شرکت هواپیمایی جرمن وینگز به توافق رسیده است تا مقاصد مشترکی با هم داشته باشند. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از نظر خدمات رسانی به یکی از برترین شرکت های جهان تبدیل شده است.

اکنون این شرکت 268 فروند هواپیما مدرن از نوع بوئینگ و ایرباس دارد و به بیش از 200 مقصد مسافربری در سراسر جهان پرواز دارد و سالانه میلیون ها مسافر را در سراسر جهان جابه جا می کند. این شرکت توانست در سال 2016 رتبه دومین ایرلاین بزرگ جهان را از نظر تعداد مسافر در جهان بگیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسم لوفت هانزا برگرفته از واژه لوفت و هانزا است. کلمه لوفت به معنی آسمان است و کلمه هانزا یک گروه تجاری بسیار پر نفوذ و قدرتمند در زمان قرون وسطی بوده است و ترکیب این دو اسم الهام بخش کلمه لوفت هانزا بوده است.

فرودگاه بین المللی مونیخ و فرودگاه بین المللی فرانکفورت قطب اصلی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا می باشند. این شرکت به ایران نیز پرواز دارد و همه پروازهای این شرکت به ایران و به مقصد فرودگاه بین المللی امام خمینی است که میتوانید با تهیه بلیط هواپیما نیز از پرواز با این ایرلاین بهره مند شوید.

به طور عمده، پروازهای این شرکت به سمت شهرهای فرانکفورت و وین مستقیما پرواز می کنند و برای مقاصد دیگر هم می توان از پروازهای غیر مستقیم لوفت هانزا استفاده نمود. از وقتی که لوفت هانزا با شرکت های کوچک تر و زیر مجموعه اش ترکیب شد توانست تا به شرکتی بزرگ تر و قدرتمندتر شود. در آخر در مورد این شرکت باید بگوییم که شرکت لوفت هانزا در صدد است که شرکت خود را بر اساس سه رکن جهانی، بیش از پیش توسعه دهد. این سه رکن اصلی که مد نظر این شرکت است عبارت است از حق بیمه شرکت های هواپیمایی، خدمات حمل و نقل هوایی و در آخر گسترش گروه یورو وینگز. این شرکت دارای چهار کلاس پروازی است که در اینجا به پرواز بیزینس آن می پردازیم.

پرواز بیزینس کلاس هواپیمایی لوفت هانزا

این کلاس پروازی عمدتا مخصوص تاجران و بازرگان ها است و معمولا امکانات و خدماتی را متناسب با مشتریان خود ارائه می دهد. در این کلاس پروازی مسافران می توانند دو چمدان تا 32 کیلوگرم را با خود حمل کنند و همچنین می توانند دو کیف دستی با وزن هر کدام 8 کیلوگرم را به داخل هواپیما بیاورند. مسافران این نوع کلاس پرواز هم گیت و هم سالن انتظار جدایی دارند. همچنین کیفیت غذای مسافران این بخش بسیار بالا است و غذاهای متنوعی به آنها پیشنهاد می شود. این شرکت برای سفرهای کوتاه، متوسط و بلند خود منوهای غذایی متفاوتی را به مشتریان ارائه می دهد. همچنین صندلی های بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی لوفت هانزا راحت است و می توان آنها را تبدیل به تخت خواب راحت نمود و دارای فضای مناسب و دل بازی است و امکاناتی چون شارژر موبایل، برق و مانیتور در اختیار مسافران این بخش قرار می گیرد.

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 751

به "پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی لوفت هانزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی لوفت هانزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید