کلنگ احداث پردیس علم و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد به زمین زده شد

به گزارش مجله نازلارا، کلنگ احداث پردیس علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد در مساحتی 2 هکتاری و در ضلع جنوبی این دانشگاه به زمین زده شد.

کلنگ احداث پردیس علم و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، کلنگ احداث پردیس علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد با حضور مجازی ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، کافی، رئیس دانشگاه فردوسی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه و قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در ضلع جنوبی این دانشگاه و در مساحتی 2 هکتاری به زمین زده شد.

قرار است در پردیس علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد، شرکت های کارآفرین و دانش بنیان دانشجویی استقرار یابند و از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه در توسعه فناوری بهره مند شوند. واحد های مستقر در این پردیس تحت پوشش همه قوانین حمایتی پارک های علم و فناوری کشور قرار خواهند گرفت. پردیس علم و فناوری دانشگاه را شورایی مرکب از دانشگاه فردوسی و پارک علم و فناوری خراسان رضوی اداره می نمایند.

لازم به ذکر است، پردیس های علم و فناوری در دانشگاه ها بر اساس آیین نامه وزارتی و پس از اخذ مجوز از هیأت امنا و شورای گسترش وزارت علوم تاسیس می شوند و هم افزایی بیشتری برای دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری ایجاد خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 918

به "کلنگ احداث پردیس علم و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد به زمین زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ احداث پردیس علم و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد به زمین زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید