گوشی زیبای هواوی Y8p رسماً معرفی گردید؛ نمایشگر OLED و دوربین 48 مگاپیکسلی RYYB در یک میان رده

به گزارش مجله نازلارا، شرکت هواوی روز گذشته به صورت بی سر و صدایی از گوشی Y8p رونمایی کرد. این گوشی شباهت بسیار زیادی به هواوی Enjoy 10s دارد که پیش از این برای بازارهای معرفی شده بود و حالت هواوی با تغییر نام و بعضی مشخصات جزئی آن را برای یک عرضه پیروز در بازارهای جهانی آماده خواهد نمود.

گوشی زیبای هواوی Y8p رسماً معرفی گردید؛ نمایشگر OLED و دوربین 48 مگاپیکسلی RYYB در یک میان رده

همانطور که می دانید شرکت هواوی در سری Y به دنبال معرفی گوشی هایی با قیمت تمام شده نه چندان زیاد و در عین حال استفاده از مشخصات مناسب و مخصوص جوانان است.

در ادامه این فرایند بزرگترین شرکت تولیدنماینده چینی محصولات فناوری اعلام نموده که از امروز کاربران بعضی کشورهای اروپایی می توانند گوشی Y8p را سفارش داده و آن را به همراه هدایایی ویژه دریافت نمایند.

اما بعد از این مقدمه بهتر است برویم سراغ مشخصات Huawei Y8p؛ این گوشی طبق آنچه در وبسایت شرکت اعلام شده از یک نمایشگر 6.3 اینچی OLED استفاده خواهد نمود که نسبت نمایشگر به بدنه بسیار خوب 90.17 درصدی را برگزیده و با رزولوشن 1080p+ خود می توان آن را در گروه گوشی های با حاشیه های بسیار کم قرار داد.

همچنین هواوی سنسور اثر انگشت را نیز در زیر نمایشگر دستگاه جای داده تا به این ترتیب ساختاری کلاس بالا که این روزها بیشتر در گوشی های گران قیمت و میان رده رو به بالا استفاده می گردد را با یک محصول بسیار جذاب در اختیار کاربران قرار دهد.

در پشت گوشی هواوی از یک ماژول دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی استفاده نموده است. در خصوص سنسور اصلی هواوی فناوری SuperSpectrum را که پیش از این با نام سنسورهای دارای فیلتر رنگ RYYB نامیده می شدند مورد استفاده قرار داده و به همین دلیل باید منتظر عملکرد بسیار خوب این سنسورها در نور کم و به خصوص پردازش هوش مصنوعی همراه شده با آن باشیم که در سال گذشته و محصولات پرچمدار هواوی معرفی گردید.

وقتی به جلوی گوشی نیز بیاییم سنسور دوربین سلفی درون بریدگی نمایشگر جای گرفته و با رزولوشن 16 مگاپیکسلی خود از استاندارد این روزهای بازار تبعیت می نماید.

مغز پردازشی این گوشی چیپست نام آشنای Kirin 710F است که پیش از این در بسیاری از گوشی های میان رده امسال و گذشته هواوی مورد استفاده قرار گرفته بود و این بار با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده که البته نسخه با 6 گیگابایت رم این گوشی نیز در صف عرضه واقع شده است.

هواوی امکان استفاده از کارت حافظه نوع NM را نیز در این گوشی فراهم نموده و دیگر ویژگی شاخص آن استفاده از رابط کاربری EMUI 10.1 بر پایه اندروید 10، اما همانطور که حدس می زنید، بدون سرویس های گوگل است که به جای آنها سرویس های هواوی یا HMS جایگزین شده اند.

در بخش باتری نیز این گوشی یک ساختار بسیار خوب و متشکل از یک شارژر استاندارد 10 واتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که خوشبختانه در کنار درگاه USB-C آن امکان استفاده از درگاه 3.5 میلی متری هدفون نیز فراهم شده است.

این گوشی در حال حاضر با دو رنگ آبی گرادیانی و مشکی عرضه خواهد شد و فعلاً کاربران بلاروسی با قیمت 245 یورو می توانند آن را تهیه نمایند. عرضه جهانی این گوشی از ابتدای ماه بعدی میلادی شروع خواهد شد و می توان در کشورهای آسیایی و اروپایی دیگر نیز آن را تهیه کرد.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 6 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 475

به "گوشی زیبای هواوی Y8p رسماً معرفی گردید؛ نمایشگر OLED و دوربین 48 مگاپیکسلی RYYB در یک میان رده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی زیبای هواوی Y8p رسماً معرفی گردید؛ نمایشگر OLED و دوربین 48 مگاپیکسلی RYYB در یک میان رده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید