ویزای کانادا: یک سوم مردم کانادا کشور خود را نژادپرست می دانند

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مؤسسه نظرسنجی آنگوس رِید روز دوشنبه گفت که طبق نتایج تازه ترین نظرسنجی صورت گرفته دو سوم از شهروندان کانادا کشور خود را یک کشور با گرایش های نژادپرستانه می دانند.

ویزای کانادا: یک سوم مردم کانادا کشور خود را نژادپرست می دانند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این مطالعه در بحبوحه گفتگوها پیرامون روابط نژادی در کانادا پس از کشف اجساد 215 کودک بومی کانادا در محوطه یک مدرسه شبانه روزی سابق و همینطور برخورد عمدی یک خودرو به یک خانواده مسلمان در استان اُنتاریو که به کشته شدن چهار تن از اعضای این خانواده پنج عضوی انجامید، صورت گرفت.

این مطالعه نشان داد که از هر سه شهروند کانادایی یک شهروند می گوید که کانادا یک کشور دارای گرایش های نژادپرستانه است. در میان آنهایی که این موضوع را باور دارند: اقلیت های مشهود (42 درصد کسانی که این اعتقاد را دارند) و زنان به ویژه زنانی که کمتر از 35 سال دارند، احتمال بیشتری وجود دارد که این دیدگاه را داشته باشند (54 درصد).

با این حال اکثریت شرکت نمایندگان در این نظرسنجی (86 درصد) موافقند که تنوع نژادی کانادا را به یک کشور بهتر تبدیل نموده و بیش از سه چهارم می گویند که در کانادا و در داخل جوامع اقلیت خود احساس راحتی می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1180

به "ویزای کانادا: یک سوم مردم کانادا کشور خود را نژادپرست می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: یک سوم مردم کانادا کشور خود را نژادپرست می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید