8 جای دیدنی منحصر به فرد در سفر به استانبول

به گزارش مجله نازلارا، اگر از هواداران سفر به ترکیه و تور مقرون به صرفه استانبول باشید می دانید که این شهر زیبا دیدنی های بسیار جالب و متنوع برای هر گردشگران دارد. شاید شما هم در مطالب مختلف درباره جاهای دیدنی مشهور استانبول خوانده باشید یا از خاطرات سفر دوستان خود درباره این مکان ها اطلاع داشته باشید.

8 جای دیدنی منحصر به فرد در سفر به استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

در این مطلب سایت رویای ترکیه میخواهد 8 مکان منحصر به فر ددر شهر استانبول را با آدرس و مشخصات کامل به شما معرفی کند. پس با ما همراه باشید.

1- پل بسفر | Bosphorus Bridge

پل بسفر یکی از قدیمی ترین و بزرگترین پل های شهر استانبول است که دو بخش این شهر ترکیه را به یکدیگر متصل می نماید. در واقع این پل نقطه اتصال اروپا و آسیا به یکدیگر در خاک ترکیه محسوب می گردد.

آدرس پل بسفر: استانبولKuzguncuk Mahallesi, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü, Üsküdar

2- مدرسه رهبان اکلو | Ruhban Okulu

در این منطقه به خوبی می توانید نمایشگاهی از فرهنگ و هنر ناشی از مذهب ارتدوکس را مشاهده کنید. تا قبل از سال 1971 که آغاز آموزش مدرسه ای ترکیه بود؛ این مدرسه و کلیسا یکی از پیشرو ترین مدارس و مراکز فراوری علم و صنعت در استانبول یا قستنطنیه بود.

آدرس: استانبول، محله رَهبان اَکلو

3- کشتی کاراکوی فِری استانبول | Karaköy Ferry Port

این اسکله در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و چشم انداز بسیاری زیبایی از شهر و مسجد سلطان احمد استانبول را به نمایش می گذارد. معمولا

آدرس: استانبول، اسکله کاراکوی

4- کافه اَوبا پارک استانبول | Oba Park Café

اگر اهل پیاده روی هستید راه رفتن در راستا اوبا پارک استانبول از دست ندهید. در راستا خود می توانید درهر کدام از کافه هایی که دوست دارید استراحت کنید و چای بنوشید. این راستا به علت نزدیکی به پل سلطان احمد استنابول در تعطیلات اخر هفته و فصل گرما مملو از گردشگران و بازدید نمایندگان است.

آدرس: استانبول، ساریاری، Rumeli Hisarı, Balta Limanı Hisar Cd. No:54, 34470

5- مسجد یاووز سلطان سلیم | Yavuz Sultan Selim Mosque

مسجد یاووز سلطان سلیم که در واقع نام پدر سلطان سلیم است. این مسجد مشرف به گلدن هرن یا شاخ طلایی ترکیه است و برخلاف مساجد دیگر شهر استانبول دارای دو مناره است. معماری این مسجد کاملا بافت کلیسا مانند خود را حفظ نموده است.

آدرس: استانبول، بالات محله، Balat Mahallesi, Sultan Selim Cd. No:18, 34087 Fatih

6- محله عبدی سوباسی | Abdi Subaşı Sokak

محله تاریخی عبدی سوباسی یک موزه تمام عیار و سرباز در استانبول است. در این محله پیروان مذاهب مختلف مانند یهود، ارتدوکس و مسلمان در کنار هم زندگی می نمایند.

آدرس: استانبول، بالات محله

7- چای خوردن در منطقه سیهانگیر | The Cihangir

منطقه سیهانگیر یکی از برترین مکان های تاریخی و توریستی در بیگول استانبول است. بافت قدیمی شهر و ساختمان های رنگی آن فرصت خوبی برای گشت و گذار و گرفتن عکس های یادگاری از سفر به استانبول است. از نکات جالب این منطقه کافه ها و چای خانه های قدیمی آن است.

آدرس: استانبول، منطقه بیگول، سیهانگیر

8-سالت گالاتا | Salt Galata

یک محل ساکت و دنج برای استراحت در تور استانبول است. در این مکان جایگاه های راحت برای علاقه مندان واقع شده است که می توانند چشم انداز شهر استانبول را ببینند و چای بنوشند. در نزدیگی سالت گالاتا کتابخانه، موزه و گالری استانبول واقع شده است.

آدرس: استانبول، Arap Cami Mahallesi, Bankalar Cd. No:11, 34420

ساعت کاری گالاتا سالت استانبول: از 8 صبح تا 10 شب به جز یکشنبه ها ساعت 12 تا 6 بعد از ظهر

تلفن تماس:+90 212 334 22 00

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1191

به "8 جای دیدنی منحصر به فرد در سفر به استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 جای دیدنی منحصر به فرد در سفر به استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید