آخرین آمار کرونا در کشور

به گزارش مجله نازلارا، سخنگوی وزارت بهداشت، از فوت 256 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 4616 بیمار جدید شناسایی شده اند.

آخرین آمار کرونا در کشور

سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنج شنبه، در تماس تلفنی با شبکه خبر، به شناسایی 4616 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: آمار مبتلایان تا کنون به 517 هزار و 835 نفر رسیده است.

وی از فوت 256 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه نمود: آمار فوتی ها تا به امروز به 29 هزار و 605 نفر رسیده است.

لاری با اعلام اینکه تا به امروز 418 هزار و 54 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته اند، گفت: در حال حاضر 4671 نفر از بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تا به امروز 4 میلیون و 426 هزار و 779 مورد تست تشخیصی کرونا در کشور اجرا شده است.

لاری گفت: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در شرایط قرمز قرار و استان های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در شرایط هشدار قرار دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 703

به "آخرین آمار کرونا در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار کرونا در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید