شروع کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در تهران

به گزارش مجله نازلارا، هفدهمین کنوانسیون بین المللی راهنمایان گردشگری با حضور رییس جمهور و دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی ملل متحد تا دقایقی دیگر شروع می گردد.

شروع کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزا مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران، ایران از ششم بهمن ماه میزبان بزرگترین گردهمایی راهنمایان گردشگری دنیا است که این رویداد هر دو سال یک بار در یکی از کشورهای عضو فدراسیون دنیای راهنمایان برگزار می گردد.

در گردهمایی سال جاری نزدیک به 300 راهنما و گردشگر خارجی در کنار شماری از راهنمایان ایرانی شرکت نموده اند که امروز (شنبه) در تهران زنگ شروع هفدهمین کنوانسیون را با همراهی دبیرکل سازمان دنیای دنیاگردی ملل متحد، رییس جمهور روحانی و رییس فدراسیون دنیای راهنمایان به صدا در می آورند.

تعدادی از این راهنمایان پیش از حضور در تهران به شهرهای قزوین، زنجان و همدان سفر کردند. آرش نورآقایی - رییس هیات مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری - گفته است: بیشتر این راهنمایان که اکنون در کشورمان حضور دارند، پیش از سفر دچار ایران هراسی بودند.

راهنمایان خارجی با همراهی راهنمایان ایرانی پس از چهار روز در تهران و برگزاری نشست و گشت راهی شهرهای کاشان، اصفهان، یزد و شیراز خواهند شد.

بعدازظهر امروز نیز نشست رقابتی بین کاندیداهای میزبانی این کنوانسیون در دو سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 212

به "شروع کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید