اجرای مجازی رویداد های بین المللی تخصصی کرانه در دانشگاه شیراز

به گزارش مجله نازلارا، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز از اجرای مجازی رویداد های بین المللی تخصصی کرانه در دانشگاه شیراز خبرداد.

اجرای مجازی رویداد های بین المللی تخصصی کرانه در دانشگاه شیراز

منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در مصاحبه با خبرنگاردانشگاه خبرنگاران، گفت: رویداد های بین المللی تخصصی کرانه توسط مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز و با همکاری مرکز حمایت از فعالیت های علمی دانشجویی دانشگاه اجرا می گردد.

کنعانی شرح داد: طرح کرانه مجموعه ای از سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی در حوزه های نوین و بین رشته ای، با دعوت از اساتید و محققان در دانشگاه های شناخته شده دنیا به صورت مجازی برگزار می گردد.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، با بیان اینکه این روز ها در همه جا سخن از خانه نشینی و مقابله با همه گیری بیماری کروناست گفت: طرح کرانه با هدف حفظ شور و نشاط یادگیری، تحقیق و نوآوری در دانشجویان و اساتید اجرا می گردد و فرصتی شاید تکرار نشدنی برای همنشینی با نام آوران عرصه علم و دانش در سرتاسر گیتی فراهم می کند.

کنعانی اظهار داشت: برگزاری منظم و مشارکت فعال دانشگاهیان در طرح کرانه، زمینه ساز رشد و تعالی هرچه بیشتر دانشگاه شیراز و افزایش همکاری های بین المللی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 479

به "اجرای مجازی رویداد های بین المللی تخصصی کرانه در دانشگاه شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مجازی رویداد های بین المللی تخصصی کرانه در دانشگاه شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید