الترشیشی: تصمیم عربستان علیه لبنان ظالمانه است

به گزارش مجله نازلارا، رئیس اتحادیه کشاورزان در بقاع لبنان تصمیم ریاض در ممنوع کردن ورود محصولات کشاورزی از لبنان را ظالمانه توصیف کرد.

الترشیشی: تصمیم عربستان علیه لبنان ظالمانه است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از النشره، ابراهیم الترشیشی رئیس اتحادیه کشاورزان در بقاع لبنان تصمیم ریاض در ممنوع کردن ورود محصولات کشاورزی از لبنان را ظالمانه توصیف کرد.

وی افزود: این تصمیم مانند صاعقه ای بر سر ما بود و ما را غافلگیر کرد. کشاورزان و صادرکنندگان لبنانی از این موضوع بری هستند.

الترشیشی گفت: این خارج از توان ما است. ما از عربستان می خواهیم که در این تصمیم خود تجدید نظر کند. ما هم اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت کل اعراب به ویژه سعودی ها نیاز داریم.

گفتنی است که مقامات سعودی در بیانیه ای از ممنوعیت واردات و ترانزیت میوه و سبزیجات از لبنان تا زمان ارائه تضمین از سوی مقامات این کشور مبنی بر توقف قاچاق مواد مخدر خبر دادند و اعلام کردند: تصمیم بر آن شد که از ورود محموله های میوه و سبزیجات لبنانی به عربستان یا عبور آن ها از طریق آن جلوگیری شود.

طبق این بیانیه، تصمیم مذکور تا زمانی که مقامات ذی صلاح لبنان تضمین های کافی و قابل اعتماد مبنی بر اتخاذ تدابیر لازم برای متوقف ساختن عملیات قاچاق سیستماتیک علیه سعودی را ارائه دهند، به قوت خود باقی است و اجرایی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1059

به "الترشیشی: تصمیم عربستان علیه لبنان ظالمانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الترشیشی: تصمیم عربستان علیه لبنان ظالمانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید