اسماعیل پور: کوچکترین اشتباه باعث حذف مان می گردد، با نان و سیب زمینی سر می کنیم!

به گزارش مجله نازلارا، ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، گفت: غذای مورد احتیاج برای بازیکنان در ویتنام وجود ندارد و آنها با نان و سیب زمینی خودشان را سیر می نمایند.

اسماعیل پور: کوچکترین اشتباه باعث حذف مان می گردد، با نان و سیب زمینی سر می کنیم!

احمد اسماعیل پور در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مصاف گیتی پسند با بانک بیروت لبنان در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا، اظهار کرد: بانک بیروت برای ما به نسبت دیگر تیم ها حریف آسان تری است اما نباید آنها را دست کم گرفت. بانک بیروت به لحاظ قدرت بدنی تیم بسیار خوبی است و از یک بازیکن ایرانی (بهروز جعفری) نیز بهره می برد. آنها سابقه چند حضور در جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارند و مهم تر از همه این که ما در مرحله حذفی با این تیم بازی می کنیم و کوچک ترین اشتباه باعث می گردد که به جمع چهار تیم راه نیابیم.

بازیکن گیتی پسند اصفهان درباره پیروزی خفیف مقابل اوزاکای ژاپن، خاطر نشان کرد: اواخر بازی آن طور که می خواستیم پیش نرفت. با این حال با کوشش بازیکنان سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم و به عنوان تیم اول صعود کردیم. ضمن این که ما نخواستیم فشار زیادی در این بازی به خودمان وارد کنیم. به هر حال بازی ها فشرده است و باید انرژی ها را ذخیره کرد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط تغذیه بازیکنان در ویتنام مناسب است یا نه؟ اذعان کرد: غذای این جا افتضاح است. ما خودمان از ایران کنسرو آورده ایم اما به شخصه از آن استفاده نمی کنم؛ بنابراین خودمان را با نان، سیب زمینی و میوه سیر می کنیم ولی شرایط سخت است.

اسماعیل پور در خاتمه درباره حضور کفاشیان و تارقلی زاده در اردوی گیتی پسند اصفهان به خبرنگاران، گفت : آقای کفاشیان در کلمبیا برای دیدن ملی پوشان نیامدند و کمی باعث ناراحتی شده بود اما در ویتنام به همراه آقای تارقلی زاده زحمت کشیدند و تشریف آوردند و امیدوارم که بتوانیم لطفشان را جبران کنیم. از مردم هم می خواهم که ما را دعا نمایند و همچنین فوتسالی ها پشت ما باشند تا بتوانیم قهرمانی را به ارمغان آورده و پرچم فوتسال ایران را در آسیا بالا نگه داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 59

به "اسماعیل پور: کوچکترین اشتباه باعث حذف مان می گردد، با نان و سیب زمینی سر می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل پور: کوچکترین اشتباه باعث حذف مان می گردد، با نان و سیب زمینی سر می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید