ایستگاه داستان در کامیون های کتابفروشی رندوم هاوس

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی دی ان، بعد از انتشارات پنگوئن و برخی از فروشگاه های زنجیره ای در آمریکا ظاهراً ایده کامیون های فروش کتاب از سوی بسیاری از انتشارات جذاب به نظر آمده است.

ایستگاه داستان در کامیون های کتابفروشی رندوم هاوس

انتشارات رندوم هاوس اولین کامیون فروش کتاب خود را در چند ایالت آمریکا راه اندازی نموده است. این پروژه از سال گذشته تا به امروز توانسته موفقیت قابل توجهی برای این ناشر معتبر آمریکایی کسب کند ولی ظاهراً با ویروس کرونا به طور موقت تعطیل شده است.

در این کامیون ها تنها کتاب های چاپ شده در انتشارات رندوم هاوس آمریکا فروخته می گردد و یکی از موارد منحصربه فرد آن عرضه کتاب های درخواست شده جلوی درب منزل مشتریان این انتشارات است.

البته ارسال کتاب برای مشتری ها یک ایده قدیمی محسوب می گردد ولی این انتشارات از این طرح نیز غافل نشده است.

یکی از ایده های جالب انتشارات رندوم هاوس راه اندازی ایستگاه داستان در این کامیون ها است که داستان های مشتری ها تحویل گرفته می گردد و در صورت تایید آن ها را به اسم خود آن ها منتشر می نماید.

ایستگاه داستان یک سایت اینترنتی نیز دارد که کاربران انتشارات معروف آمریکایی می توانند داستان های کوتاه و بلند خود را به نام خود در آن منتشر نمایند.

ایستگاه داستان با همکاری بخش انتشارات کودک رندوم هاوس راه اندازی شده است و بیشتر داستان های مربوط به قشر کودک و نوجوان را منتشر می نماید.

براساس نوشته این سایت به نشانی readbrightly.com یکی از اهداف این طرح آشنایی بچه ها با نویسندگان و کتاب های منتشر شده در حوزه داستان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 558

به "ایستگاه داستان در کامیون های کتابفروشی رندوم هاوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه داستان در کامیون های کتابفروشی رندوم هاوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید