بازیابی طلا به روش شیمیایی توسعه می یابد

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آشنایی فعالان و استادکاران حرفه های مختلف با فناوری ها و دانش به روز یکی از اهدف تشکیل کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

بازیابی طلا به روش شیمیایی توسعه می یابد

در این راستا، همایش بازیابی طلا به روش شیمیایی با حمایت کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگهای قیمتی ایران برگزار گشت. آشنایی با فناوری های به روز حوزه فرآوری طلا و بازیابی آن به روش شیمیایی، یکی از اهداف تشکیل این گردهم ایی آموزشی و علمی عنوان شد.

در این نشست که در استان یزد برگزار گشت، اساتید دانشگاه و کارشناسان، دانش و دانسته های خود را از آخرین تغییرات این حوزه با فعالین اقتصادی، بازاریان و استادکاران طلا ساز در میان گذاشتند.

محمد جواد پیش بین، رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگهای قیمتی ایران، در این نشسست بیان نمود: جمع زیادی از فعالان حوزه طلا و جواهر در این سمینار شرکت کرده اند. چنین نشست های علمی در بهینه سازی فضای کارگاهی این صنعت تاثیر بسزایی دارد.

وی در ادامه گفت: ارتقاء سطح کیفی و علمی کارگاه های جواهرسازی و طلاسازی در سطح کشور در نهایت می تواند فضای عمومی این صنعت را در سطح ملی ارتقاء بخشد.

وی افزود: تلفیق تجربه استادکاران تجربی با یافته های علمی به روز و فناوری های جدید می تواند در نهایت فضای عمومی کسب و کار را بهبود بخشد و این مسئله یکی از اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاسیس کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار عنوان شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 249

به "بازیابی طلا به روش شیمیایی توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیابی طلا به روش شیمیایی توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید