بانک ها در اعطای تسهیلات مسکن محرومان ضمانت را تسهیل نمایند

به گزارش مجله نازلارا، خبرنگاران/ایلام سرپرست استانداری ایلام گفت: انعقاد تفاهم نامه ساخت 3200 واحد مسکن روستایی و از این میزان اختصاص 2 هزار واحد برای محرومان استان نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این قشر ضعیف جامعه است.

بانک ها در اعطای تسهیلات مسکن محرومان ضمانت را تسهیل نمایند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

دکتر محمد نوذری در نشست شورای تامین مسکن استان یکی از مسائل و دغدغه های جوانان استان را تامین مسکن دانست و اظهار کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در ساخت مسکن روستاییان و محرومان قابل تقدیر است.

وی با عنوان این مطلب که تمام کوشش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن به کار خواهیم بست، گفت: بانک های عامل باید فرایند پرداخت وام مسکن محرومان را تسهیل نمایند.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که تمام کوشش خود را برای انجام تعهدات ساخت مسکن بکار خواهیم بست، اظهار کرد: انعقاد تفاهم نامه ساخت 3200 واحد مسکن روستایی و از این میزان اختصاص 2 هزار واحد برای محرومان استان نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این قشر ضعیف جامعه است.

وی یادآور شد: برای بهره برداری کامل از طرح ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومان تا انتها دولت، نیازمند تعامل و همکاری کلیه دستگاه ها به ویژه بانک های عامل برای پرداخت این تسهیلات هستیم.

نوذری ایلام تاکید نمود: مشکل اصلی متقاضیان ساخت مسکن محرومان در حال حاضر نداشتن ضمانت است که بانک ها باید در راستای یاری به این قشر طبق قانون با ضمانت زنجیره ای موافقت نمایند.

وی اضافه کرد: حذف اعتبارسنجی و تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها بعنوان یک اصل مهم برای انتها کار و ساخت هر واحد مسکونی باید در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه تاکید نمود: ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان و جامعه هدف این استان که فاقد مسکن هستند، بخش اعظمی از مسائل این قشر را بر طرف می نماید.

وی با قدردانی از استاندار سابق به جهت اهتمام و توجه ویژه به بخش تامین مسکن خانوارهای محروم استان، اضافه کرد: دستگاه های اجرایی نیز نقش مهمی در این موفقیت داشته و تا انتها این طرح نیز نیازمند اهتمام و تعامل آنان هستیم.

نوذری در ادامه از مدیران عامل بانک های استان خواست که در اسرع وقت جلسه هماهنگی برای برطرف مسائل متقاضیان تسهیلات مسکن محرومان برگزار نموده و در آن جلسه اقدامات لازم برای تسهیل و تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات آنان اتخاذ گردد.

وی تاکید نمود: صورتجلسه این نشست و راهکارها ارایه شده باید به روسای شعبات بانک ها در کلیه شهرستان جهت سهولت پرداخت این تسهیلات ابلاغ گردد.

سرپرست استانداری ایلام همچنین از فرمانداران کلیه شهرستان ها خواست که به برگزاری جلسات هماهنگی و همچنین ساماندهی متقاضیان، سرعت بخشی پرداخت این تسهیلات را با همکاری سایر نهادها در دستور کار خود قرار دهند.

نوذری در ادامه بر لزوم عملیاتی شدن اقدامات و برطرف موانع پرداخت تسهیلات مسکن محرومان تاکید نمود و خواهان اهتمام بیشتر دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت بالای فرمانداران برای برطرف این مسائل و موانع پیش رو شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 968

به "بانک ها در اعطای تسهیلات مسکن محرومان ضمانت را تسهیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها در اعطای تسهیلات مسکن محرومان ضمانت را تسهیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید