تست کرونای شفیعی منفی بود، یعقوبی در قرنطینه به سر می برد

به گزارش مجله نازلارا، سیامک افروزی در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط بازیکنان تیم سایپا گفت: هفته گذشته از تمامی بازیکنان تست کرونا گرفته شد. معمولا در باشگاه ها در ابتدای ورود بازیکنان تست گرفته می گردد اما در باشگاه سایپا قرار بر این است هر دو هفته یک بار تست کرونا گرفته و بازیکنان چک شوند.

تست کرونای شفیعی منفی بود، یعقوبی در قرنطینه به سر می برد

پزشک تیم والیبال سایپا ادامه داد: توصیه های لازم به بازیکنان اجرا شده است. به آنها تأکید کردیم در جای دیگر مانند تیم هنرمندان تمرین ننمایند، به میهمانی نروند و دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی درباره شرایط مربی تیم که تست کرونای او مثبت شده بود نیز گفت: یعقوبی هیچ علائمی نداشت اما تست او مثبت شد، به همین دلیل چون ناقل بود، قرار شد دو هفته در قرنطینه بماند که الان حدود یک هفته از آن گذشته است.

افروزی در پاسخ به این سئوال که گفته می گردد علی شفیعی نیز به ویروس کرونا مبتلا است، گفت: تست کرونا شفیعی منفی بود اما چون سرماخوردگی شدیدی داشت و مشکوک به علائم کرونا بود، دو بار از او تست کرونا گرفته شد، در یک آزمایشگاه معتبر و با کیت های آلمانی نمونه گیری های لازم انجام شد و هر دو بار تست کرونای او منفی شد اما به دلیل اینکه سرماخوردگی و کرونا علائمی مشابه دارند، ریسک نکردیم و در هفته ابتدایی تمرینات حضور نداشت. قرار است شفیعی از امروز به جمع بازیکنان اضافه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 534

به "تست کرونای شفیعی منفی بود، یعقوبی در قرنطینه به سر می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای شفیعی منفی بود، یعقوبی در قرنطینه به سر می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید