تمایل مهاجم ژرمن ها برای پیوستن به لیورپول، بند فسخ 52 میلیون پوندی مانع انتقال ورنر به آنفیلد می شود؟

به گزارش مجله نازلارا، مهاجم 23 ساله ژرمن ها حدود 3 سال پیش برای بازی در لیورپول ابراز تمایل کرده بود و اکنون به نظر می رسد باشگاه انگلیسی فرصت مناسبی برای جذب او داشته باشد.

تمایل مهاجم ژرمن ها برای پیوستن به لیورپول، بند فسخ 52 میلیون پوندی مانع انتقال ورنر به آنفیلد می شود؟

به گزارش ، تیمو ورنر مهاجم ملی پوش آلمانی مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته و احتمال دارد در جابجایی تابستانی به این تیم بپیوندد. ورنر پیش از این علاقه خود را برای بازی در لیورپول را نشان داده بود.

قرمز ها از مدت ها پیش به دنبال به خدمت دریافت مهاجم کنونی لایپزیگ هستند و به نظر می رسد در پایان فصل جاری کلوپ بتواند بازیکن مورد علاقه خود را در آنفیلد ببیند.

ورنر پیش از این و در سال 2017 تمایلش برای بازی در لیورپول را نشان داده بود و در مصاحبه با بیلد گفت : اگر شما بتوانید در آنفیلد بازی کنید و هواداران سرود تو هرگز تنها قدم نخواهی زد را بخوانند، اتفاقی ویژه برای شما رقم خورده است.

او در ابن مصاحبه گفته بود: انگلیس لیگ متفاوتی است، اما من بازیکن جوانی هستم و در لایپزیگ راحتم. اینجا می توانم رشد بهتری داشته باشم.

ورنر با ماندن در لایپزیگ توانست خودش را به عنوان مهاجمی تراز اول به فوتبال جهان معرفی کند و به پیراهن تیم ملی هم برسد. با این حال به نظر می رسد او اکنون آماده برداشتن گامی بزرگ تر در جهت پیوستن به مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

ورنر چندی پیش اعلام کرده بود پس از یورو 2020 درباره آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد، اما این رقابت ها به دلیل انتشار ویروس کرونا به سال آینده موکول شد. با این وجود مهاجم 23 ساله ژرمن ها همچنان برای بازی در لیورپول راغب است و در مصاحبه چند ماه قبل خود گفت: در حال حاضر لیورپول بهترین تیم جهان است. وقتی صحبت از انتقال به چنین باشگاه بزرگی در میان بیاید، مسلما برای هر بازیکنی افتخار است.

او همچنین گفته بود : در صورت پیوستن به لیورپول، بازی در این تیم خرسند کننده است. می دانم که در لیورپول بازیکنان بزرگی بازی می کنند و من برای حضور در این تیم باید چیز های بیشتری یاد بگیرم تا بتوانم در آن سطح بازی کنم.

به نظر می رسد در با درخشش های پیاپی ورنر در ترکیب لایپزیگ و تیم ملی آلمان، لیورپول اکنون فرصت مناسبی برای جذب این مهاجم 23 ساله داشته باشد، البته اگر قرمز ها مسئله ای با پرداخت حق فسخ او که 52 میلیون پوند است، نداشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 436

به "تمایل مهاجم ژرمن ها برای پیوستن به لیورپول، بند فسخ 52 میلیون پوندی مانع انتقال ورنر به آنفیلد می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل مهاجم ژرمن ها برای پیوستن به لیورپول، بند فسخ 52 میلیون پوندی مانع انتقال ورنر به آنفیلد می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید