تناقض داوری حق پیروزی را از رایکا بابل گرفت

به گزارش مجله نازلارا، نادر دست نشان پس از کسب تساوی یک بریک تیمش رایکا بابل و استقلال ملاثانی درهفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در بابل به خبرنگاران گفت، بازی خوبی بود و بازیکنان ما تا دقیقه 97 بازی که جای تعجب بود که این هفته وقت اضافه از سوی داور گرفته گردد، جانانه کوشش کردند.

تناقض داوری حق پیروزی را از رایکا بابل گرفت

وی اضافه نمود: متأسفانه داور مسابقه که برای بازی های لیگ دسته یک خیلی جوان بوده، از دقیقه 17 بازی درپی حرکت تکل بازیکن ما، مستقیم اززمین اخراج و کاملاً سختگیرانه بود.

سرمربی تیم رایکا بابل گفت، همه کارشناسان واهالی فوتبال هم پس از بازبینی صحنه منجربه اخراج بازیکن تیم ما همگی اعتقاد داشتند که نهایت جریمه کارت زرد بوده و اخراج لازم نبود.

دست نشان با بیان اینکه حرکت مشابه ای که بازیکن تیم استقلال ملاثانی نیز درنیمه دوم بازی بر روی بازیکن ما انجام وداور حتی به راحتی ازکنار آن گذشت، اضافه نمود، این شرایط ونوع نگاه داوران ما نشان می دهد، که قضاوت برای بسیاری از داوران جوان در سطح لیگ های بالاتر زود هست و باید تجربه های زیادی کسب نمایند.

وی ادامه داد، به هرحال با وجود 10 نفره شدن در کل زمان مسابقه تیم ما به گل اول بازی رسید و پس از آن هم به خوبی توانست مدیریت کند.

وی یادآورشد، دریافت گل در دقیقه اضافه (90+4) واقعاً دور از ذهن ما بود، اما درس خوبی برای بازیکنان جوان ما داد که باید تا قبل از سوت داور در زمین مسابقه جنگید و بازی را تمام شده تلقی نکرد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رایکا بابل درآغاز هفته نخست رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور برابر میهمان خود تیم استقلال ملاثانی به تساوی یک بریک دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 774

به "تناقض داوری حق پیروزی را از رایکا بابل گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناقض داوری حق پیروزی را از رایکا بابل گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید