خبرنگاران ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی شروع شد

به گزارش مجله نازلارا، تهران- خبرنگاران- ثبت نام چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور شروع شد.

خبرنگاران ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی شروع شد

به گزارش روز یکشنبه مرکز سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام (مرحله نظری) این آزمون از ساعت 15 امروز 9 آذر ماه شروع شد و تا تا ساعت 15 روز چهارشنبه 12 آذر ماه به وسیله سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir ادامه دارد.

آزمون مذکور روز پنجشنبه 11 دی ماه 99 در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار می گردد.

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت متبوع تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل نمایند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

همچنین، کارت شرکت در آزمون از ساعت 15 روز سه شنبه 9 دی ماه به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

منابع آزمون

فهرست منابع بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال 99 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با پیوند منابع آزمون ها و منابع آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی سال 1399 قابل دسترسی است.

همچنین، فهرست منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال 99 در همین سایت با پیوند منابع آزمون ها و منابع آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی در دسترس است.

زمان آزمون

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه 11 دی ماه 99 است.

آزمون دروس علوم پایه نیز رأس ساعت 13 و 30 دقیقه همین روز برگزار می گردد.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت نموده و قبول شده اند، می توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده نموده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت ننمایند.

بنا بر اعلام این اطلاعیه، پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، برای شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 784

به "خبرنگاران ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید