خبرنگاران نشریه آلمانی: وقتی کرونا خانه ها را به جهنم تبدیل می نماید

به گزارش مجله نازلارا، تهران- خبرنگاران- نشریه دی سایت آلمان در گزارشی به آنالیز علل افزایش خشونت های خانگی در دوران قرنطینه کرونایی پرداخت و نوشت: با بالا رفتن چشمگیر این خشونت ها، کارشناسان خانواده بر لزوم ایجاد سازوکاری برای حمایت از افراد آسیب پذیر تاکید می نمایند.

خبرنگاران نشریه آلمانی: وقتی کرونا خانه ها را به جهنم تبدیل می نماید

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در ادامه گزارش این نشریه آمده است: در این دوره قرنطینه، عوامل زیادی برای خشونت وجود دارد که پیش از آن هرگز وجود نداشت. ترس از بیکاری، از دست دادن استقلال یا خراب شدن شرایط اقتصادی بین خانواده ها بسیار زیاد است. مردم روال عادی زندگی خود را از دست داده اند، دیگر نمی توانند آرامش تنهایی خود را پیدا نمایند، دیگر نمی توانند برای حفظ آرامش مدتی از یکدیگر دوری نمایند.

جیلیان تت روزنامه نگار فایننشال تایمز به تازگی گزارش داد که چگونه یک دوست مخفیانه به او زنگ زده، زیرا از سوی شوهرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. آن ها درمورد مسائل اقتصادی اختلاف داشته اند. وی می گوید: کورونا ما را به دام یک جهنم سوق داده است.

در این شرایط این پرسش مطرح می گردد که بچه ها چگونه با این شرایط مقابله می نمایند؟

وقتی والدین دوباره مشاجره می نمایند، آن ها با اضطراب گوش می دهند. در برخورد با بچه ها والدین پرخاش می نمایند یا حتی آن ها را کتک می زنند. در حالت عادی هر سال 950 هزار کودک انگلیسی از خشونت خانگی رنج می برند. اکنون این شرایط در همه جهان بدتر از پیش است.

براساس گزارش ویژه دولت انگلیس، در سه هفته گذشته، حداقل 16 زن و کودک در خانه کشته شده اند. این میزان پیشتر به طور میانگین پنج نفر بود. در مواقع عادی، دفتر امداد و نجات ملی خشونت در خانواده انگلیس، روزانه حدود 270 تماس دریافت می کرد، اکنون روزانه 400 تماس وجود دارد.

بیشتر این تماس ها از طرف زنانی است که توسط همسر خود مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و نمی دانند چگونه خود را نجات دهند. از زمان شروع بحران کورنا، تقاضا در تارنمای این سازمان یاری رسانی 700 درصد افزایش یافته است. در حالی که کارمندان، تلفن های اضطراری را از خانه و به صورت شبانه روزی پاسخ می دهند. اما بعضی از سازمان های امدادی به دلیل شیوع بیماری، 25 درصد از کارمندان خود را در اختیار ندارند. اکنون احتیاج بیشتر است و لزوم توجه و حمایت از خانواده ها بیش از گذشته احساس می گردد.

تحقیقات صورت گرفته در انگلیس نشان می دهد بیشتر افرادی که تابع محدودیت ها بوده دچار مسائل روحی شده اند. براساس داده های آماری، 93 درصد گروهی که از محدودیت ها رنج می برند در مقابل 49 درصد مخالفان قرنطینه، محدودیت ها را رعایت نموده اند.

دولت انگلیس از چهارم فروردین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با اعلام وضع اضطراری، مقررات منع رفت وآمد را به اجرا گذاشت.

بر اساس این مقررات، همه مساجد، کنیسه ها، کلیساها، سالن های ورزشی، مدارس و آرایشگاه ها تعطیل شدند. دولت همچنین اختیارات ویژه ای را به پلیس این کشور واگذار نموده تا با متخلفان مطابق با قوانین ویژه ای که در این زمینه تبیین شده، برخورد کند.

پلیس انگلیس از افزایش آمار تخلفات ناشی از شرایط قرنطینه و جرائم مربوط به رفتارهای غیر اجتماعی و خشونت های خانگی در این مدت خبر داده است.

2023

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 380

به "خبرنگاران نشریه آلمانی: وقتی کرونا خانه ها را به جهنم تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نشریه آلمانی: وقتی کرونا خانه ها را به جهنم تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید