دورکاری در پایتخت برابر شرایط شهرهای نارنجی

به گزارش مجله نازلارا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط نارنجی واقع شده است، تاکید نمود: باید دورکاری در تهران برابر مصوبه ستادملی مقابله با کرونا با شرایط شهرهای نارنجی اجرایی گردد.

دورکاری در پایتخت برابر شرایط شهرهای نارنجی

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا عباس پاشا در مصاحبه با ایسنا در تشریح فرایند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش امارهای کرونا، گفت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی از جمله تهران یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری فعالیت نمایند یعنی می توانند تا 70 درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده نمایند و سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند یعنی در این بخش نیز تا 50 درصد می توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: در شهرهای قرمز نیز خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می نماید و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

معاون استاندار تهران تاکید نمود: اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای نارنجی به تمامی دستگاه های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای ان نیز نظارت خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1005

به "دورکاری در پایتخت برابر شرایط شهرهای نارنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری در پایتخت برابر شرایط شهرهای نارنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید