فراوری 15 میلیون عدد سرنگ در هلال احمر

به گزارش مجله نازلارا، تهران (پانا) - شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران بیان کرد از برنامه های این شرکت در امسال، تداوم فراوری محصولات راهبردی از جمله سرنگ است که بر این اساس در مهر ماه جاری 15 میلیون عدد سرنگ فراوری شده است.

فراوری 15 میلیون عدد سرنگ در هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی، شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در مهر ماه جاری پیروز به فراوری 15 میلیون عدد سرنگ شده است که این رقم پس از تشکیل و اعلام مصوبات جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا در ستاد مبنی بر افزایش فراوریات، رشد خوبی داشته است. این فراوریات سبب شده است تا قسمتی از دغدغه ها در عرصه تجهیزات پزشکی کاهش یابد و خدمات رسانی به شهروندان در اوج کرونا با خیالی آسوده تر صورت گیرد.

از برنامه های شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی در امسال، تداوم فراوری محصولات راهبردی از جمله سرنگ است. از این رو سعی بر این است ظرفیت خطوط فراوریی افزایش پیدا کند و احتیاج هموطنان در این زمینه رفع گردد.

بر اساس این گزارش؛ انواع سرنگ شامل 5 میل با سر سوزن 22G، 2 میل با سر سوزن 23G، 10 میل با سرسوزن 21G، 5 میل سه تکه با سرسوزن 22G، 2 میل سه تکه با سر سوزن 23G به تعداد 13 میلیون و 757 هزار، عدد و سرنگ انسولین30G به تعداد یک میلیون و 179 هزار عدد در ماه گذشته فراوری شده است.

بعلاوه در مدت زمان یادشده فلاکن به تعداد چهارصد هزار و 428 عدد، انواع صافی دیالیز (6F، 7F، 8F، 60F، 70F، 80F) به تعداد 968 هزار عدد و محلول دیالیز 5 لیتری به تعداد 99 هزار گالن در این شرکت فراوری شده است.

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران زیرمجموعه این سازمان و یکی از مجتمع های صنعتی فراوری تجهیزات پزشکی یک بار مصرف در ایران است که محصولاتی همانند انواع صافی های دیالیز، ست دیالیز، سوزن فیستولای وریدی و شریانی، ست تالاسمی، آنژیوکت، سوبگ، بی بگ، محلول دیالیز، محلول ضد عفونی کننده دست، ماسک سه لایه، شیلد و نظایر آن از دیگر فراوریات اصلی این شرکت در حال حاضر محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1300

به "فراوری 15 میلیون عدد سرنگ در هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 15 میلیون عدد سرنگ در هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید