رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا به بایدن تبریک گفت

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی بلومبرگ هم اکنون با انتشار خبری فوری گفت که میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوری خواه در مجلس سنای آمریکا پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 را به وی تبریک گفت.

رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا به بایدن تبریک گفت

این شبکه تلویزیونی در این باره گفت که رهبر اکثریت جمهوری خواه در مجلس سنای آمریکا در صحن مجلس سنای این کشور در این باره گفت: کالج های انتخاباتی حرف خود را زدند.

وی در این ارتباط افزود: امروز من می خواهم به جو بایدن رئیس جمهور منتخب تبریک بگویم. وی برای سنا غریبه نیست. او سال ها خود را وقف خدمات عمومی کرده است.

این در حالی است که هیئت الکترال دیروز دوشنبه با 306 رای، بایدن را پیروز انتخابات 2020 معرفی کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا ساعاتی پیش و در واکنش به رأی هیئت الکترال در پیامی توییتری نوشت: مسائل بسیار زیادی در دستگاه های رأی گیری پیدا شده است. آنها به قدری با نتیجه واقعی فاصله دارند که مضحک است. این دستگاه ها توانسته اند یک پیروزی با اکثریت قاطع آراء را به یک باخت تبدیل کنند. مأموران از این دستگاه ها حفاظت می کنند. آنها را نباید دستکاری کرد، این جُرم است. بسیاری اخبار دیگر در راه است!

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم کرده اند؛ واقعیتی که نقصان بزرگ در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 822

به "رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا به بایدن تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا به بایدن تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید