سران حزب جمهوریخواه در مراسم خداحافظی ترامپ شرکت نمی نمایند

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران، وبگاه آکسیوس به نقل از منابع مطلع از تصمیم سران حزب جمهوریخواه برای عدم حضور در مراسم خداحافظی دونالد ترامپ از مقام ریاست جمهوری آمریکا اطلاع داد که قرار است در پایگاه نظامی اندروز ایالت مریلند برگزار گردد.

سران حزب جمهوریخواه در مراسم خداحافظی ترامپ شرکت نمی نمایند

گفته می گردد که کوین مک کارتی رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس نمایندگان و میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا ترجیح داده اند به جای حضور در مراسم خداحافظی ترامپ، در مراسم تحلیف جو بایدن دموکرات شرکت نمایند که تا ساعاتی دیگر چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا می گردد.

درحالی که مایک پنس معاون ترامپ هم به بهانه تحلیف بایدن در مراسم خداحافظی ترامپ حضور نخواهد داشت؛ این رفتار را می توان نشانه دلخوری عمیق بزرگان حزب جمهوریخواه از مردی تلقی کرد که به دو قطبی کردن فضای آمریکا و تحریک طرفدارنش برای حمله به کنگره متهم است.

همزمان، وال استریت ژورنال در گزارشی از کوشش ترامپ برای ایجاد حزب جدیدی با عنوان حزب وطن پرستی اطلاع داد.

اینکه ترامپ تا چه اندازه برای واقعیت بخشیدن به این ایده که مستلزم زمان و هزینه زیادی است جدیت به خرج خواهد داد؛ هنوز تعیین نیست. اما او هواداران زیادی دارد که بسیاری از آنها مردم معمولی هستند که تا پیش از ریاست جمهوری او، چندان هم به مسائل حزب جمهوریخواه اهمیت نمی دادند.

اما احزاب سوم معمولاً با اقبال خوبی در انتخابات های عمومی روبرو نمی شوند. از سوی دیگر، هرگونه کوشش برای تشکیل یک حزب جدید که به ریزش شماری از هواداران حزب جمهوریخواه منجر گردد؛ با مخالفت شدید جمهوریخواهان روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 886

به "سران حزب جمهوریخواه در مراسم خداحافظی ترامپ شرکت نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سران حزب جمهوریخواه در مراسم خداحافظی ترامپ شرکت نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید