هشدار رهبر جمهوری خواهان آمریکا به شرکت ها: از سیاست دوری کنید!

به گزارش مجله نازلارا، رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا از شرکت های آمریکایی خواست از هرگونه مداخله در قوانین انتخاباتی ایالتی پرهیز کنند.

هشدار رهبر جمهوری خواهان آمریکا به شرکت ها: از سیاست دوری کنید!

به نقل از خبرگزاری رویترز، میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواستار سنای آمریکا در سخنانی که از رشد اختلاف در ائتلاف چندین دهه ای میان این حزب محافظه کار و شرکت های آمریکایی حکایت دارد، گفت: توصیه من به مدیران اجرایی شرکت های آمریکایی این است که از سیاست دوری کنند. در این دعواهای بزرگ جانبداری نکنید.

مک کانل در ادامه صحبت هایش به این شرکتها هشدار داد که انجام رفتاری علیه این حزب تبعات دارد، اما به جزئیات آن اشاره ای نکرد.

میچ مک کانل در کنفرانس خبری خود گفت: این شرکت ها با تبعاتی جدی روبرو می شوند و آن در صورتی است که به موتور حرکت توده چپ افراطی برای گروگان دریافت کشورمان از نظم قانون اساسی تبدیل شوند.

مناسبات تجاری گسترده با جمهوری خواستار عمدتا در دوران رهبری دونالد ترامپ کلید خورد و تمرکز این حزب روی محدودیت های رای دهی، خشم کسب و کارهای آمریکایی که حامی گوناگونی هستند و آن را کلید نیروی کار و مشتری مداری خودشان می دانند، برانگیخت.

نیروهای مشغول به کار شرکت کوکاکولا و دلتا ایر لاینز در جورجیا علیه قانونی که به امضای فرماندار این ایالت رسیده است، اعتراض کرده اند. مک کانل اما گفت: اینکه یک مشت شرکت در میانه بازی سیاست قرار بگیرند، کاملا ناامید کننده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا پس از شکست در انتخابات نوامبر برای چندین ماه ادعاهایی درباره وقوع تقلب اعلام کرد. اما چندین شکایت او در دادگاه ها شکست خوردند.

با این حال، امسال قانونگذاران آمریکایی در 47 ایالت 361 لایحه برای محدودیت های جدید رای دهی ارائه دادند. قانون مرتبط با جورجیا از سوی برخی از شرکت های آمریکایی که روابط قدرتمندی با این ایالت دارند، مورد اعتراض قرار گرفته است. ترامپ در پاسخ به شرکت های آمریکایی هوادار ایالت جورجیا خواستار بایکوت شدن محصولات آنها شد.

مدیر اجرایی کوکاکولا این قانون را غیر قابل قبول و گامی رو به عقب دانسته و خطوط هواپیمایی دلتا، منطق این قانون را مبتنی بر یک دروغ توصیف کرده است، اینکه تقلب گسترده ای در انتخابات 2020 در ایالت جورجیا رخ داده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1018

به "هشدار رهبر جمهوری خواهان آمریکا به شرکت ها: از سیاست دوری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رهبر جمهوری خواهان آمریکا به شرکت ها: از سیاست دوری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید