تور کانادا ارزان: سیستم مهاجرتی کانادا مدرن می گردد ،خبر کانادا

به گزارش مجله نازلارا، همانطور که می دانید، بعد از برداشته شدن محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا، کانادا با موجی از درخواست های مهاجرت روبرو خواهد شد. این را دولت کانادا طی سندی اعلام نموده است و در آن بیان داشته که به اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی جهت مدرن سازی نحوه رسیدگی به درخواست های مهاجرت یاری می نماید.

تور کانادا ارزان: سیستم مهاجرتی کانادا مدرن می گردد ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این سند بعلاوه از اثرات کرونا بر عملیات اداره مهاجرت یاد شده است. لازم به ذکر است کانادا برای جلوگیری از شیوع کرونا تدابیر ویژه ای اندیشیده است و کارمندان دولت فدرال در داخل و خارج به دقت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نموده و به دورکاری مشغول هستند.

با این وجود اداره مهاجرت تمام کوشش خود را برای رعایت حال نیروی کار موقت خارجی، دانشجویان خارجی، گردشگر ها، دارندگان اقامت دائم کانادا، متقاضیان شهفرایندی کانادا، پناهجویان، مدهیان پناهندگی و شهفرایندان کانادا انجام می دهد. اداره مهاجرت بعلاوه چندین اقدام ویژه برای پشتیبانی از رسیدگی به درخواست اتباع خارجی طی این بحران اتخاذ نموده است. از سوی دیگر در این سند ذکر شده که بسیاری از مراکز اداره مهاجرت کانادا تعطیل شده اند و یا کاهش ظرفیت قابل توجهی داشته اند. این به شدت بر توانایی رسیدگی اداره مهاجرت به درخواست تاثیر منفی گذاشته است.

بهبود در راه است

به محض اینکه عملیات اداره مهاجرت کانادا به حالت عادی بازگردد این اداره قرار است سیاست ها، راهکارها و راهکار های دیجیتال ویژه و متفاوتی را در پیش بگیرد تا به خوبی بتواند درخواست ها را در دوره پساکرونا رسیدگی کند. برای نمونه اداره مهاجرت مایل است هر زمان که امکان داشت برای بر طرف ساختن احتیاج حضور فیزیکی متقاضیان، فرایندهای دیجیتال را به کار بندد. این اقدام نه تنها باعث امنیت کارکنان اداره مهاجرت کانادا و متقاضیان خواهد شد بلکه فرایند رسیدگی و انجام امور را هم بسیار کارآمدتر و سریع تر خواهد ساخت.

بدین منظور اداره مهاجرت قرار است در زمینه های زیر دست به مدرن کردن سیستم مهاجرتی کانادا بزند:

  • ایجاد ابزار و تکنولوژی هایی برای تسریع ظرفیت عملیات اداره مهاجرت تا امکان مواجهه با چالش هایی که فرایند رسیدگی دستی کنونی ایجاد می نماید وجود اشته باشد
  • ایجاد ابزاری برای رعایت ملزومات فاصله گذاری اجتماعی با کاهش احتیاج مراجعات حضوری به وسیله برنامه های دیجیتال (مثلا برگزاری و ارائه آزمون شهفرایندی و درخواست های شهفرایندی ویزا به صورت آنلاین)
  • شناسایی راهکار های تکنولوژی دیجیتال برای سیستم مدیریت پفراینده اداره مهاجرت کانادا
  • شناسایی نحوه اتوماتیک سازی بعضی از فرایندها تا کارگزاران مهاجرت بتوانند از وقت خود برای رسیدگی به درخواست های مهاجرتی پیچیده تر استفاده نمایند
  • وارد ساختن راهکار های تحلیل داده برای ارائه اطلاعات در خصوص حجم عملیاتی و ظرفیت رسیدگی تا اداره مهاجرت کانادا بتواند به طور موثر نسبت به تغییرات در کانادا و خارج کانادا واکنش نشان دهد
  • ایجاد راهبردهایی برای تقویت امنیت سایبری اداره مهاجرت کانادا

آغوش کانادا همچنان به روی مهاجران باز است

بین سال 2020 (یعنی امسال) تا 2022 کانادا قرار است از بیش از یک میلیون مهاجر استقبال کند. درست است که امسال همه گیری کرونا مهاجرت به کانادا را کند نموده است اما وزیر مهاجرت آقای مارک مندسینو گفته که کانادا برای پشتیبانی از اقتصاد خود را وقف استقبال از مهاجران می نماید. علاوه بر این، کانادا در حال حاضر پذیرش های مرتبط با اکسپرس انتری و برنامه مهاجرت استانی را برگزار می نماید و نیز به درخواست های ویزای تحصیلی کانادا و ویزای کاری کانادا رسیدگی می نماید و امکان ورود بستگان درجه یک کانادایی ها را نیز فراهم ساخته است.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1308

به "تور کانادا ارزان: سیستم مهاجرتی کانادا مدرن می گردد ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ارزان: سیستم مهاجرتی کانادا مدرن می گردد ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید