تور سنگاپور ارزان: شکم گردی در خیابان های سنگاپور

به گزارش مجله نازلارا، عطر و بوی غذاهای محلی سنگاپور

مساله فوق العاده ویژه در زمینه غذاهای سنگاپور را باید علاوه بر طعم بی نظیر و کیفیت عالی آن، قیمت بسیار مناسب غذاهای خیابانی این کشور دانست که تقریبا می توانید در هر جایی آن ها را بیابید.

تور سنگاپور ارزان: شکم گردی در خیابان های سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

نگران این هستید که باید به کجا رفته و چه غذاهایی را سفارش بدهید؟ نیازی به نگرانی نیست، ما به شما یاری خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید:

مرکز غذاهای مکسول (Maxwell)

این مکان بسیار دم دست است و در منطقه مرکزی تجاری شهر قرارگرفته است. مرکز غذاهای ماکسول یکی از مشهورترین غذاخوری های موجود در محیط های شلوغ در سنگاپور است و در آن بیش از 100 کیوسک ارائه غذا قرار دارند که گزینه های آن ها برای عرضه به قدری متنوع است که انتخاب کردن می تواند بسیار سخت باشد. بهتر است گزینه های خود را به این سه مورد محدود کنید: برنج و مرغ در تیان تیان (Tian Tian)، ماهی تکه ای بی هون (Bee Hoon) در جین هوا (Jin Hua) و کیک صدف (Oyster Cake) در مکسول فوژو (Maxwell Fuzhou).

تیان تیان که در مجلات و برنامه های تلویزیونی متعددی حاضرشده است، به خاطر غذای ویژه خود یعنی برنج و مرغ به خوبی مشهور است. این غذای ویژه به همراه حجم زیادی از فلفل و سس سویا خورده می گردد. البته برای خریدن این غذا باید خود را آماده ایستادن در یک صف طولانی نمایید؛ زیرا در این غرفه محبوب، همواره جمعیت زیادی در صف قرار دارند.

اگر غذاهای سوپی را دوست دارید بهتر است که به سراغ جین هوا و بی هون ماهی تکه ای آن بروید تا یک سوپ بی هون (نوعی از نودل برنج) داغ به سبک کانتونی را تجربه کنید. در این غذا تکه های ماهی تازه که کاملاً برشته شده اند وجود دارد که در سوپ بسیار لذیذی که در آن از شیر استفاده شده است انداخته می شوند. می توانید برای لذت بردن از این غذا اقدام به برداشتن چاپ استیک (چوب های مخصوص غذا خوردن در شرق آسیا) نموده و تجربه ای متفاوت داشته باشید.

پس از غذای اصلی نیز خودتان را به یک دسر خوشمزه در مکسول فوژو مهمان نموده و کیک صدف این محل را بخورید. این کیک بسیار نرم، برشته، گرم است و مانند یک جواهر قهوه ای و طلایی رنگ به نظر می رسد. این غذا بانام مستعار یوفو (سفینه های بیگانگان فضایی) نیز شناخته می گردد و درون این پنکیک لذیذ، تکه های صدف وجود دارند.

ساتای (satay) ساحلی

اهل گوشت کبابی هستید؟ اگر این طور است حتما به سراغ راستا ساحلی ساتای بروید تا بتوانید از گوشت های کبابی برش خورده ای که با نام ساتای شناخته می شوند بهره مند شوید. این غذای ویژه مالزیایی در گاری های متعددی در این منطقه فضای باز عرضه می شوند. می توانید در این مکان به راحتی این گاری ها را پیدا نموده و سفارش غذای خود را بدهید. نکته: نوشیدنی های خنک در این مکان یافت نمی شوند و بهتر است قبل از رفتن به آنجا برای خود نوشیدنی مناسب بخرید بعلاوه امتحان کردن سس تند و شیرین بادام زمینی با ساتای خود را نباید فراموش کنید.

درهرصورت به هر غذایی که تمایل داشته باشید، در این شهر گزینه ای برای شما وجود دارد که بتوانید از آن لذت کافی را ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1387

به "تور سنگاپور ارزان: شکم گردی در خیابان های سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: شکم گردی در خیابان های سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید