عین اللهی: بحث ارز دارو در بودجه سال آینده هنوز تعیین نیست

به گزارش مجله نازلارا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بحث ارز دارو در بودجه سال آینده هنوز معین نیست و طی برگزاری جلسات در آینده در این مورد تصمیم گیری می گردد.

عین اللهی: بحث ارز دارو در بودجه سال آینده هنوز تعیین نیست

به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم قدردانی از پرستاران اضافه نمود: در خصوص شرایط ارز و یارانه دارو هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وی در پاسخ به سوالی درمورد بودجه تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال آینده گفت: بودجه سال آینده تغییرات زیادی یافته و اندازه زیادی اعتبار به وزارت بهداشت اختصاص می یابد.

عین اللهی توضیح داد: سعی می کنیم به وسیله عایدی های اختصاصی و بودجه عمومی خدمات پرستاری تعرفه گذاری گردد.

وی ادامه داد: بعلاوه در دانشگاه های علوم پزشکی، هیات امنا و اختیارات خاص داریم که می توانیم بودجه های خود را روی آن ها اعتبار بخشی کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه 150 پرستار در دوران کرونایی شهید شدند، گفت: تعداد زیادی از خانواده های پرستاران نیز به کرونا مبتلا شدند و با توجه به زحمات این قشر، امیدواریم بزودی به خواسته های آن ها پاسخ داده گردد.

وزیر بهداشت تاکید نمود: تبدیل شرایط پرستاران در 89 روز از مهمترین خواسته هایی است که بزودی انجام می گردد.

وی گفت: اکنون که کرونا فروکش نموده، انصاف نیست این افراد از مراکز خارج شوند و معاونت توسعه وزارت پیگیری جدی می نماید تا درباره بکارگیری آن ها فوق العاده خاص، کار گردد.

عین اللهی تاکید نمود: شرایط رسیدگی به پرونده های شهدای سلامت نیز درگیر کار های اداری شده و قرار است بزودی پرونده ها آن ها تکمیل و رسیدگی گردد.

وی پرستاران را قشر زحمتکشی دانست که در دوران کرونا با ایثارگری های خود خدماتی خوبی را به بیماران و نظام سلامت ارائه دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1390

به "عین اللهی: بحث ارز دارو در بودجه سال آینده هنوز تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عین اللهی: بحث ارز دارو در بودجه سال آینده هنوز تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید